Citat:
Ursprungligen postat av
BountyKiller
Kul att passive mode inte hjälper för 5 öre, visst när jag är på fot så då kan dom ej skjuta mig, men dom kan köra över mig. Så har det varit sedan dag 1. Men nu dom senaste dagarna så har folk knäppt mig när jag sitter i min bil under passive mode, utan några som helst problem. Kan stå precis utanför min bil och dom försöker döda mig, utan framgång. Sätter mig i bilen, pang så dör jag direkt. Bara skjuta rakt igenom vindrutan. Duktigt Rockstar, duktigt.... hur joinar man förresten flashback crew? Tröttnat på att lira i sessions me snorungar som ska åka runt o döda en "bara för att" hela tiden, ser inte det roliga i att spela så.
Det har aldrig någonsin varit meningen att man ska vara odödlig i sin bil.
Om du sätter på passive mode så kan du inte dö av kulor när du är på FOTS. Sätter du dig i bilen så kan du själv köra över och likväl skjuta folk, även om du är i passive mode.
Det hjälper alltså endast mot kulor/spelarstyrda vapen om man är på fots, och har så alltid varit meningen. Ingen bugg, helt enkelt utformat så.
Citat:
Ursprungligen postat av
SavageRS
Jasså, kanske stämmer

beror ju på bil!
"Kostar gratis" brukar vi använda oss av i förorten
Mvh
Det som du citerade gäller endast dyrare bilar. Mina bilar har en självrisk på 100 -1150 dollar i självrisk.
Till exempel så har Batin (dyraste motorcykeln?) en självrisk på 185 dollar tror jag att det är.