2013-11-15, 09:36
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Jag får med jämna mellanrum när jag ökar i level ett "meddelande" om att nu är Costum spolier 3,4,5" open , likaså custom hood osv. Men när jag kör in mina existerande bilar i Costum shop så finns bara det gamla vanliga utstyret.

Vilka bilar gäller detta för? Är det några speciella bilar? ( som man låser upp costum grejer till alltså )
Citera
2013-11-15, 10:04
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrobutcher
Kan man inte stänga av radiohelvetet permanent på något sätt? När man ska köra race kan man innan racet börjar ställa in vilket radiokanal man vill ha. Jag sätter på "off", men lik förbannat är radion på när racet börjar. Stänger man av skiten, så åker ändå samma skit på igen man man skulle krascha.
Hur kommer man åt maten man köper i butikerna?
Håll in vänster knapp på 360
Citera
2013-11-15, 10:21
Medlem
Necrobutchers avatar
Jag köpte en Adder härom dagen. Nu finns den inte längre. Inte i garagetom jag kan få den av mekanikern. Senast jag såg den var när någon annan spelare snodde den av mig. Hur f*n får jag tillbaka bilen? Är det någon idé att maila Rockstar? Får jag inte tillbaka bilen kan jag lika gärna sluta spela.
Senast redigerad av Necrobutcher 2013-11-15 kl. 11:19.
Citera
2013-11-15, 11:21
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Jag köpte en Adder härom dagen. Nu finns den inte längre. Inte i garagetom jag kan få den av mekanikern. Senast jag såg den var när någon annan spelare snodde den av mig. Hur f*n får jag tillbaka bilen? Är det någon idé att maila Rockstar? Får jag inte tillbaka bilen kan jag lika gärna sluta spela.

Ring Mors Mutual.
Citera
2013-11-15, 12:23
Medlem
piovs avatar
Citat:

Wow, sluta spela för att du inte vet hur du får tillbaka din bil? Gå ut i helgen och sup dig full och gråt till dina polare att din bil försvann.
Citera
2013-11-15, 16:29
Medlem
SavageRSs avatar
Kan man se på Socialclub vilka i "F360" (flashback crew) som är online? Vart gör man det isåfall. Vi behöver 2 pers immediately. Gärna från samma crew.
Citera
2013-11-15, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SavageRS
Kan man se på Socialclub vilka i "F360" (flashback crew) som är online? Vart gör man det isåfall. Vi behöver 2 pers immediately. Gärna från samma crew.
Du kan se i spelet, online - crews - my crew - wiew members tror jag det va.
Citera
2013-11-15, 16:54
Medlem
SavageRSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Du kan se i spelet, online - crews - my crew - wiew members tror jag det va.

Vet att man kan se när man tar "Host Job" och sen bjuder in folk, ska se om din metod funkar när jag får möjlighet!
Citera
2013-11-15, 20:52
Medlem
Ratis avatar
Måste man köra med mikrofon för att få vara med i Flashback Crew?
Citera
2013-11-15, 21:31
Medlem
bizzks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Måste man köra med mikrofon för att få vara med i Flashback Crew?

Absolut inte, dock höjer det spelupplevelsen. Så rekommendationen är att pallra sig ner till närmaste hemelktronikbutik och köpa sig ett för 200 spänn.
Citera
2013-11-15, 21:33
Medlem
bizzks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cunfused
jaha, nu har jag gjort allt jag kan, Kan ju inte spela de flesta mission pga att ingen joinar, Tomt. fortfarande ensam i världen, vad fan är felet ..börjar tröttna, fortsätter att joina nya sessions, men inget händer. några inställningar som jag ska kolla upp?
tck

Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Var med om precis samma sak halva kvällen.
Orkade spela en stund, i och med att det spawnade värdetransporter överallt. Fick nog ihop sammanlagt 150.000$.

Men sen gav jag upp, för jag fick aldrig spela med någon annan.

Har hänt för mig lite då och då också! Riktigt konstigt faktiskt!
Citera
2013-11-16, 10:30
Medlem
bmwhorans avatar
Hur gör man ifall man har försäkring på sin bil och har förlorat den hur gör man?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in