2013-11-07, 13:06
Medlem
MrApproveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Har 1 miljon nu och tänkte köpa en ny superkärra och det står väl mellan Adder och Entity, vilken skulle ni valt?

Entity, alla dagar i veckan. Så jäkla mycket skönare att köra.
Citera
2013-11-07, 13:07
Medlem
HestDrickaColas avatar
Denna lär komma till användning för er

Richards Majestics Apt. 51 är nu min!

http://www.youtube.com/watch?v=JapRirmona8
Citera
2013-11-07, 13:38
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
Ljudlösa vapen har funnits sedan dag 1, inget nytt.
Jag hoppas du menar ljuddämpare.
Citera
2013-11-07, 13:51
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Köpte en av de billigare lägenheterna för jag gillar de mindre husen runt hollywood. Men blir att uppgradera sedan så man får större garage.Måste man ha en av de dyra för att kunna planera heists? När kan man börja köra heists?
Citera
2013-11-07, 13:51
Medlem
Köpte så jag hade 5000 i ammo till minigun, sen när jag blev dödad försvann alla skott, whatup?!
Citera
2013-11-07, 13:54
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Köpte så jag hade 5000 i ammo till minigun, sen när jag blev dödad försvann alla skott, whatup?!
Du är inte ensam. Verkar ske för alla som har minigun.

Det är väl en bugg som finns kvar fortfarande antar jag.
Citera
2013-11-07, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Du är inte ensam. Verkar ske för alla som har minigun.

Det är väl en bugg som finns kvar fortfarande antar jag.

Är vill ingen bugg egentligen.
Eftersom när man dör så tappar man ett magasin med ammo. Alltså man tappar alla skott man hade kvar i magasinet före man skulle va tvungen att ladda om. Och eftersom all ammo till minigun är i samma "magasin" så antar jag att det är "working as intended"

Lite risker måste det ju va med att springa runt med spelets kraftfullast vapen.
Citera
2013-11-07, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Är vill ingen bugg egentligen.
Eftersom när man dör så tappar man ett magasin med ammo. Alltså man tappar alla skott man hade kvar i magasinet före man skulle va tvungen att ladda om. Och eftersom all ammo till minigun är i samma "magasin" så antar jag att det är "working as intended"

Lite risker måste det ju va med att springa runt med spelets kraftfullast vapen.
Ja jag är för sådana regler. Kul att veta hur det ligger till bara. Ingen aning om att man tappar magasin som du skriver.

Sidebar på freemode och vapen överlag, tycker man ska köpa vapen och de hamnar i lghten liksom, så när man ska ut på stan så plockar man med sig de man vill ha, på så sätt så dör man i freemode så försvinner alla vapen utan pistol tills det att man hämtar nytt arsenal i lghten. Det är ju för hetsigt och sär i freemode som det är nu. Folk spawnar hur som efter 1sek och det peppras höger och vänster.
Citera
2013-11-07, 14:47
Medlem
Necrofilis avatar
Kan man ändra texten på sin personliga nummerplåt, eller kan man ha olika texter på olika fordon?
Citera
2013-11-07, 14:51
Medlem
MrApproveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Kan man ändra texten på sin personliga nummerplåt, eller kan man ha olika texter på olika fordon?

Du har samma regplåt på alla fordon (Jag har inte sett något annat iaf). Du laddar hem IFruit appen på telefonen och tutar och kör!
Citera
2013-11-07, 14:56
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrApproved
Du har samma regplåt på alla fordon (Jag har inte sett något annat iaf). Du laddar hem IFruit appen på telefonen och tutar och kör!

Så långt är jag med. I iFruit står det "your plates". Vilket jag tolkar som att man kan ha fler.
Citera
2013-11-07, 15:07
Medlem
Känns som om ingen vill racea så oftast tar det evigheter innan flera spelare joinar eller man kanske själv ibland blir lyckligt lottad och får en invite. Finns det något man kan göra så man blir invitad oftare till race elr så att folk oftare joinar ens egna hosts?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in