2013-10-27, 17:03
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Du och alla andra som frågar efter pengarna fem gånger per sida kan ju klicka in er på: http://www.rockstargames.com/newswire

Det är R* hemsida. Där skriver de om händelser relaterat till deras spel.

Det är ingen idé, folk ställer samma frågor om och om igen, inte nog med det heller utan ställer simpla frågor som skulle tagit kortare tid att söka på Google än att hitta denna tråd, skapa ett inlägg, skriva sin fråga och sedan vänta på att någon ska svara.

Som "När kommer heists?", det skulle ta 5 sekunder att skriva på Google men här cirka 40 - 50 sekunder bara för att skriva, sedan får man vänta några minuter också.

Folk är dumma och de inser inte att de endast förstör denna tråd där vi ska ha en sorts diskussion om framtida grejer, konstruktiv kritik som faktiskt är vettiga eller som vissa gör, skriver in vad Rockstar skrivit på sin hemsida - för att folk ska kunna hitta allt relevant i denna tråd.

Dessa försvinner dock väldigt fort eftersom de flesta frågor är "Vart finner jag XxX?"/ "När kommer heists?"/ "När kommer mina pengar?"/ "Hur tjänar jag tusentals dollars genom att sitta still på mitt arsle och inte ens söka?" eller andra skitfrågor som skulle kunna besvarats genom en simpel googling.

Citat:
Ursprungligen postat av TuC0
Tänker nog inte spela mer förens heistskiten kommer, det är riktigt tråkigt som det är nu...

Okej, jag antecknar. Nej men allvarligt, vem bryr sig? Finner du det inte roligt? Spela inte då, detta är Flashback, inte Facebook. Kan folk sluta säga att de inte ska spela? Kom med något vettigt istället.
Citera
2013-10-27, 18:22
Medlem
Hawxs avatar
För att återgå till topic...
Har R* sagt något om att kunna trimma fordonen i hastighet? Får inte upp deras sida av någon underlig anledning.
Citera
2013-10-27, 18:22
Medlem
sigurts avatar
Tråkigt att det inte verkar vara några som tittar i tråden "spelare söker spelare"

När jag går online verkar jag bara möta mongon som vill döda varandra i freemode.

Skulle gärna samarbeta och spela olika uppdrag.

Vad heter flashbackcrewet, vore kul om man stötte på nån ?!

En fråga jag verkligen vill ha svar på är om det går att muta folk i "chatten", finns så många snorungar man verkligen inte vill höra på.
Citera
2013-10-27, 18:43
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Tråkigt att det inte verkar vara några som tittar i tråden "spelare söker spelare"

När jag går online verkar jag bara möta mongon som vill döda varandra i freemode.

Skulle gärna samarbeta och spela olika uppdrag.

Vad heter flashbackcrewet, vore kul om man stötte på nån ?!

En fråga jag verkligen vill ha svar på är om det går att muta folk i "chatten", finns så många snorungar man verkligen inte vill höra på.

Tryck ner select/back. på chat så sätter du friends & crew only. Då slipper du alla snorungar i freemode.
Citera
2013-10-27, 18:47
Medlem
Nihennas avatar
Folk är seriöst dumma i huvudet .

Körde ett uppdrag som jag säkerligen hade kunnat göra själv.
Man skulle sno en tankbil och fly från snuten och leverera den.

Jag körde och fick bort polisen relativt fort.
Vad händer då? Ett klappmongo som också har polisen efter sig kör till mig.
Ingen fara skedd än, jag fick inga stjärnor MEN det gjorde jag sen när poliserna som försökte jaga honom krockade i min tankbil -_-.

Slutade med att vi alla dog för att han VÄGRADE att köra ifrån mig trots att han hade 4-5 polisbilar efter sig.
Citera
2013-10-27, 18:58
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Folk är seriöst dumma i huvudet .

Körde ett uppdrag som jag säkerligen hade kunnat göra själv.
Man skulle sno en tankbil och fly från snuten och leverera den.

Jag körde och fick bort polisen relativt fort.
Vad händer då? Ett klappmongo som också har polisen efter sig kör till mig.
Ingen fara skedd än, jag fick inga stjärnor MEN det gjorde jag sen när poliserna som försökte jaga honom krockade i min tankbil -_-.

Slutade med att vi alla dog för att han VÄGRADE att köra ifrån mig trots att han hade 4-5 polisbilar efter sig.
Jag spela med en spelare 3-4 missions dock lätta missions, jag bjöd honom till en dyrare mission där man får 25000k. Jag kör idioten i min bil, klarar av uppdraget och båda går till freemode MEN idioten skjuter mig för att komma åt 300-400$!! Jävla fittluder
Citera
2013-10-27, 19:10
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreakinOAL
bra ide, men du förlorar bara 100 när du dör
*500. Max.
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
Jag spela med en spelare 3-4 missions dock lätta missions, jag bjöd honom till en dyrare mission där man får 25000k. Jag kör idioten i min bil, klarar av uppdraget och båda går till freemode MEN idioten skjuter mig för att komma åt 300-400$!! Jävla fittluder
Man får helt enkelt leken tåla. Om det var en crew medlem å andra sidan så får hen helt enkelt acceptera att andra ser ned på en om man beter sig på så sätt.
Citera
2013-10-27, 20:18
Medlem
Robinthebeasts avatar
vad händer om någon gör sönder min personal vehicle försvinner den eller får jag tillbacka den?
Citera
2013-10-27, 20:26
Medlem
Blorkums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinthebeast
vad händer om någon gör sönder min personal vehicle försvinner den eller får jag tillbacka den?
Du får ringa försäkringsbolaget så kommer du kunna hämta bilen igen.
Citera
2013-10-27, 22:08
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simeh
Man tolkade det du sa som att delen Bedcap var det som gjorde du blev besviken.
Och det kan ju fixas med att bara byta bort bedcapen till annan valfri del.

Men du kanske syftade på att du blev besviken över bilen allt som allt?
Yes
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Ja precis, bilen i sig va en sjuk besvikelse. Prova den offroad race, har inte en chans med den topptrimmad.

Överhuvudtaget tycker jag inte man kan göra tillräckligt mkt med bilarna :/
Ett hett tips är (förutom att spela Singleplayer) att testa bilarna i varje klass för att se vilken som passar dig bäst.
LSC gör inga underverk och man bör dessutom börja trimma det bästa fordonet, i offroad skulle jag tippa på Sanchez, Buggyn eller offroad bubblan (osäker på namnet?).

Har Sandking själv men jag vet att den är helt värdelös prestandamässigt, tycker den är fet helt enkelt
Citera
2013-10-27, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av '[SIC
'|45869434]Yes

Ett hett tips är (förutom att spela Singleplayer) att testa bilarna i varje klass för att se vilken som passar dig bäst.
LSC gör inga underverk och man bör dessutom börja trimma det bästa fordonet, i offroad skulle jag tippa på Sanchez, Buggyn eller offroad bubblan (osäker på namnet?).

Har Sandking själv men jag vet att den är helt värdelös prestandamässigt, tycker den är fet helt enkelt

Jo fet så blev den ju, men ärligt, man måste tänka på prestanda bara med tanke på autoaim när folk står på gatan och dödar en hur enkelt som helst. Avgå autoaim!!!
Citera
2013-10-27, 22:59
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Jo fet så blev den ju, men ärligt, man måste tänka på prestanda bara med tanke på autoaim när folk står på gatan och dödar en hur enkelt som helst. Avgå autoaim!!!

Du kan välja free aim i Inställningarna, då kommer du bara få spela med spelare som har free aim på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in