Citat:
Ursprungligen postat av
Mannen1
Hur kan du dra slutsatsen att det enbart är prebubertala snorungar som glider runt och har ihjäl folk? är det barnsligt tycker du? Här kommer en liten påminnelse till dig, det är ett tv-spel vi snackar om. Ett tv-spel som dessutom sedan dag ett bl.a har gått ut på att ha ihjäl folk och leka rövare.
Men det är det som är så förbannat kul. Att göra spelare som dig irriterad för att man spränger upp din ny pimpade bil. När någon spränger upp min bil eller dödar mig, tänker jag "nu ska den jäveln få smaka". Precis som det ska vara. Men det är extra kul att jävlas med personer som dig, som försöker vara någon form utav mogen och "sofistikerad" spelare som vill att alla ska beté sig.
Och mina ilskna inlägg här i tråden grundar sig i hur befängt det verkligen är, att man ska bli straffad för något som spelet i stor del går ut på.
Det är inte det faktum att de springer omkring och har ihjäl folk. Det är sättet det görs på. Att enbart springa omkring för att förstöra för andra, det är något som är just ett barnsligt beteende. Att sedan bli arg och upprörd över att man straffas för det är bara pricken över i:et. Att därtill bli så arg att man i affekt skriver i ett forum om "hur fel det är att man som spelare straffas av de elaka speltillverkarna" - grädden på moset, löken på laxen, osv.
Det jag annars skulle säga är det tråkigaste med onlineläget just nu är inte bristen på uppdrag för de finns där. Utan det är att majoriteten av alla spelare är så jävla trista och bara vill köra samma skit hela tiden. Det är "down the drain" eller "criminal records", med catchup givetvis. Det jag skulle vilja se nu är ett bättre verktyg för att välja vilka man vill spela med. Då skulle man kunna filtrera så att man kan spela med andra som vill härja för fullt eller sådana som föredrar samarbete. Med ett sådant skulle nästan alla bli glada. Sen kan man klara sig utan alla jävla spaggar och grodätare också. Är det någon av dem som vet hur man stänger av den jävla micken?
Edit: Jag hoppas Mannen1 blir nöjd med svaret nu då h*n grinar i PM om att jag inte svarar och därför tror att jag har blivit nedtystad - ytterligare ett tecken på att man inte har åldern inne.