2013-10-19, 03:19
Medlem
WzupYos avatar
Hur rånar man folk då? Jag har kanske dödat 20 pers som jag gått fram till och bara plockat upp 100 dollar. Är det ett sammanträffande att ingen hade mer pengar på fickan eller kan man max ta 100 dollar?
Citera
2013-10-19, 05:46
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WzupYo
Hur rånar man folk då? Jag har kanske dödat 20 pers som jag gått fram till och bara plockat upp 100 dollar. Är det ett sammanträffande att ingen hade mer pengar på fickan eller kan man max ta 100 dollar?

På level 50 kan du ringa "Lamar" och be hand ringa en "mugger" som rånar den spelare du väljer, antar jag att det funkar så. Har inte testat ännu

Citat:
Ursprungligen postat av Guldtanden
Vafan, skojar du med mig? Man tjänar alltså ingenting på att döda andra spelare nu? va tråååkigt.

Oftast tjänar jag ett gott skratt iallafall, det ska man inte ta förgivet
Citera
2013-10-19, 05:50
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldtanden
Vafan, skojar du med mig? Man tjänar alltså ingenting på att döda andra spelare nu? va tråååkigt.
För mig räcker det att dem förlorar pengar Men som nån annan sa, det gick (tyvärr) inte förut heller. Många saker som inte stämmer i spelet fortfarande alltså. Hoppas ytterligare en patch släpps där dem fixar allt.
Citera
2013-10-19, 09:43
Medlem
HappyHours avatar
Måste man ha guldmedlemskap för att lira online (på 360)? Försökte igår, men när jag går in på "online"-fliken står det att mitt konto inte är rätt anpassat eller något.
Citera
2013-10-19, 09:49
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Måste man ha guldmedlemskap för att lira online (på 360)? Försökte igår, men när jag går in på "online"-fliken står det att mitt konto inte är rätt anpassat eller något.

Skojar du eller? Fan tror du annars guldmedlemskap funkar för? Netflix?
Citera
2013-10-19, 10:21
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Skojar du eller? Fan tror du annars guldmedlemskap funkar för? Netflix?
Inte fan vet jag konsolbög, PC master race så slipper all sån skit. Synd, för jag hade verkligen velat köra online..
Citera
2013-10-19, 10:44
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Inte fan vet jag konsolbög, PC master race så slipper all sån skit. Synd, för jag hade verkligen velat köra online..

Juden i dig ville spara pengar och köpa x-box istället för den överlägsna ps3'an

Så går det om man är lat och inte tar reda på sådan innan man köper något.
Citera
2013-10-19, 11:15
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel
Juden i dig ville spara pengar och köpa x-box istället för den överlägsna ps3'an

Haft 360:n många år men används sällan.

Har det spikats datum för när det kommer till pc?
Citera
2013-10-19, 11:18
Medlem
Mikessons avatar
Citat:
Haft 360:n många år men används sällan.

Har det spikats datum för när det kommer till pc?

Nej
Citera
2013-10-19, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel

GTA V ser ju näst intill identiskt ut på både PS3 och Xbox 360? Till skillnad från GTA IV där skillnaden är stor. Sedan verkar 360 prestera något vassare med mindre framedrops (om man nu har installerat play-skivan på en USB-sticka)
Citera
2013-10-19, 11:32
Medlem
Precis lämnat in en SUV till Simeon vid hans garage i hamnen. I smset stod det om fler än en bil men nu är det borta, kan jag hämta dom andra bilarna? isåfall vart kan man få reda på vart dom heter?
Citera
2013-10-19, 11:32
Medlem
Någon som vill köra race på PS3? Behöver några vinster
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här