2013-10-17, 08:07
Medlem
Kan någon förklara för mig vad poängen med att slösa pengar på en egen bil är? Mig veterligen så går ju GTA ut på att bara roffa åt sig en bil på gatan när man spawnar efter att man dött.

Kan iofs förstå det om man ska ha den i race men att punga ut typ en mille för en grym bil plus ett par hundratusen för ett garage känns ju sådär, speciellt när man knappt går plus på uppdragen pga köp av ammo, armor och att det kostar 1000$ varje gång man dör
Citera
2013-10-17, 08:15
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blekmyr
Kan någon förklara för mig vad poängen med att slösa pengar på en egen bil är? Mig veterligen så går ju GTA ut på att bara roffa åt sig en bil på gatan när man spawnar efter att man dött.

Kan iofs förstå det om man ska ha den i race men att punga ut typ en mille för en grym bil plus ett par hundratusen för ett garage känns ju sådär, speciellt när man knappt går plus på uppdragen pga köp av ammo, armor och att det kostar 1000$ varje gång man dör
Snuten jagar dig direkt i online-mode om du har snott en bil, genom att ha en egen bil så slipper du ha snuten efter dig så fort dom ser dig i ett stulet fordon.
Citera
2013-10-17, 08:27
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
..

Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Snuten jagar dig direkt i online-mode om du har snott en bil, genom att ha en egen bil så slipper du ha snuten efter dig så fort dom ser dig i ett stulet fordon.

Dessutom ( om jag inte är fel ) så kan du trimma dem, lägga till armor och göra dem mycket snyggare än vanliga bilar som du ser på gatan.

Klart det kostar men jag tror det är värt det!
Citera
2013-10-17, 08:35
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Dessutom ( om jag inte är fel ) så kan du trimma dem, lägga till armor och göra dem mycket snyggare än vanliga bilar som du ser på gatan.

Klart det kostar men jag tror det är värt det!
Precis, och vinner du races i den classen som din bil är så låser du upp nya delar till din bil, rätt fun tbh
Citera
2013-10-17, 08:41
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:

Det fungerar som i verkliga livet. Vissa lägger sina sparade pengar på feta bilar eller feta lägenheter.
Blir lite som att leva för stunden.

Medans vissa väljer att spara pengarna för ekonomisk trygghet längre fram i livet.

I en fiktiv verklighet, tex Gta, hur väljer du att leva ditt liv där?
Citera
2013-10-17, 08:43
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackpot-Tony
När en liten omogen h*runge sprängde min bil och jag skulle ringa försäkringsbolaget för en ny, så stod det att det skulle kosta en röding... dras det från han?

Nej, det kommer upp ett meddelande om det är han som betalar samt att det för din del står "FREE" när du ska betala. Anledningen till varför du får betala när någon sprängt din bil är för att denne inte har några pengar. Vilket är det nya har jag märkt hos bad sportsen, de ser till att inte ha några pengar så att folk själva får betala bilen de sprängde.

För mig spelar det ingen roll (kör Sultan 150$) men kan tänka mig att det är surt för de med en sportbil.
Citera
2013-10-17, 09:47
Medlem
Vilken level måste man vara i för att kunna spela survival? Är just nu i level 7 och bara kör lite olika missions och säljer bilar. Men tar ju väldigt lång tid att levla....
Citera
2013-10-17, 09:50
Medlem
Kimpoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loopi
Vilken level måste man vara i för att kunna spela survival? Är just nu i level 7 och bara kör lite olika missions och säljer bilar. Men tar ju väldigt lång tid att levla....

Tjena, du måste vara level 15 för att få spela survival
Citera
2013-10-17, 09:58
Bannlyst
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Kimpoo
Fast inte om den som är host är level 15 och man själv är på level 1.
Citera
2013-10-17, 09:59
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Kimpoo

Hejsan, du behöver inte alls vara level 15 för att få SPELA survival. Men du måste vara level 15 för att kunna hosta dem själv, annars kan folk bjuda in dig till survivals.

Kör lite race, råna butiker och fly poliser så ska du se att du ökar i level.
Citera
2013-10-17, 10:29
Medlem
svennebabbians avatar
har collector edition och har 6 hotknife (gratis) i garagen men man kan knappt ta en spinn på gatan med den utan att man har ett lämmeltåg efter mig med folk som vill sno bilen av mig

frågan är går det och spara en bil som man snor av en annan spelare?
Citera
2013-10-17, 10:32
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennebabbian
har collector edition och har 6 hotknife (gratis) i garagen men man kan knappt ta en spinn på gatan med den utan att man har ett lämmeltåg efter mig med folk som vill sno bilen av mig

frågan är går det och spara en bil som man snor av en annan spelare?

Går det ens att sno andras bilar?
Varje gång jag har försökt har det stått "This is the property of <player name>" eller något och bilen är låst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in