"Steal the tanker" med harmlessten32 och zkyyy var ju en jävla katastrof iaf. Hahah. Första gången fastnade tankern och de försökte få loss den med traktorer i typ 10min. Andra gången så sprängdes lastbilen så de fick åka å leta efter en ny för att sno släpet. Haha. Underbart att ingen quittade.
Haha fyfan va vi (jag e ZKYYY) failade men skönt att vi lyckades tillslut höll på att garva ihjäl mig när gut222 eller vad han hette fastnade med lastbilen precis framför dropoff zonen tänkte det här händer bara inte...
Det brukar dessutom stå en obevakad Titan på Trevors flygfält i Sandy Shores, samt en Velum och en Mammatus på det mindre flygfältet ut mot västkusten.
För er som vill fixa bättre stamina kan man simma i cirklar med hjälp av gummiband på styrspaken samt på x / a. kör man detta i solo game så dör man inte heller.
Man blir riktigt sugen på att gamea när man läser alla historier men jag satt uppe och farma ganska länge igår sen skulle man upp klockan 6, ganska trött nu milt sagt.
Nu har jag kommit hela vägen till level 39, har under resans gång spenderat mer än miljonen på lägenheter, bilar och vapen. När jag var på nivå 15 sades det att dom rikta uppdragen kommer på nivå 23, men det kan jag då bekräfta att dom inte gör. Så, är det något som har ett hum om när "the big heists" dyker upp?
Javisst man ska inte vara otålig och girig, men att sitta och göra småuppdrag om och om igen är inte alls tillfredsställande. Kan det bero på att det är content som släpps senare eller behöver man komma ännu längre? Visst, 39 är trots allt inte allt för långt..