2013-10-04, 13:13
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil.plans
Om någon är sugen på lira lite ihop så sitter jag på ett ps3

Lucifer9326 - på social club.

Hade varit trevligt att få se lite utav Flashback crewet tar gärna en invite om det är fortfarande möjligt mvh
http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_ps3
Citera
2013-10-04, 13:14
Medlem
Skullmunchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No.1beginner
Jag har fått in mycket klagomål om att crew members försöker/dödar andra crew members.
Så om ni blir dödade eller attackerade av en crew member kontakta mig eller någon annan comissioner eller ledaren så vi kan åtgärda detta. mvh

sc No1beginner
psn No1beginner

Sparka ut dom ifall dom bryter regler. Skapar ju plats för oss andra hederliga som vill joina.
Citera
2013-10-04, 13:15
Medlem
VMO-Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullmuncher
Sparka ut dom ifall dom bryter regler. Skapar ju plats för oss andra hederliga som vill joina.

Helt rätt!
Citera
2013-10-04, 13:18
Medlem
Citat:

http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_360_crew

Finns ett annat 360 gäng men ju större desto roligare givetvis!
Citera
2013-10-04, 13:18
Medlem
Zephyreuss avatar
Citat:

Håller med, jävligt lågt.

Ett tips till alla är att sätta på Passive Mode, (håll ned back/select och scrolla ned i menyn, kostar 100$) då kan man varken döda eller bli dödad. Har räddat arslet på mig i flera situationer.
Citera
2013-10-04, 13:19
Medlem
svartmarknads avatar
Alla fråga om den nya patchen fixar problem i singel player läget också, vilka problem har ni?
Citera
2013-10-04, 13:19
Medlem
Zephyreuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_360_crew

Finns ett annat 360 gäng men ju större desto roligare givetvis!

Läste någonstans att man kan göra publika crews, med fler än 300 medlemmar ?
Citera
2013-10-04, 13:24
Medlem
Ja jag är säkert trött nu. Men vad är NPC (NPC:er)?
Citera
2013-10-04, 13:25
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zephyreus
Håller med, jävligt lågt.

Ett tips till alla är att sätta på Passive Mode, (håll ned back/select och scrolla ned i menyn, kostar 100$) då kan man varken döda eller bli dödad. Har räddat arslet på mig i flera situationer.
Den går ju inte att lita på. Folk kan ibland döda mig i vilket fall. Så när dom skjuter på en så vill man ju skjuta tillbaka som försvar men det går ju inte pgd av passive mode så lägg inte alla äggen i den korgen.
Citera
2013-10-04, 13:26
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Ja jag är säkert trött nu. Men vad är NPC (NPC:er)?
Non- player character, alltså ingen riktig människa
Citera
2013-10-04, 13:28
Medlem
Aggkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Den går ju inte att lita på. Folk kan ibland döda mig i vilket fall. Så när dom skjuter på en så vill man ju skjuta tillbaka som försvar men det går ju inte pgd av passive mode så lägg inte alla äggen i den korgen.

Tycker det är lite lökigt med passive mode, roligare att leva lite riskabelt tycker jag.

Som igår, hade 20 000$ på fickan, stack till en bankomat och satte in allt, hann precis sätta mig i min bil när jag blir skjuten av någon jävla tratt. Respawnar i närheten, kör ikapp den jäveln då han snott min bil och avslutar hans karriär som rövhål med uzi:n. Visade sig att någon satt en bounty på honom, så jag kom ut 3000$ rikare ur hela pärsen.
Citera
2013-10-04, 13:30
Medlem
Ingen större lust just nu att punga mer pengar till Rockstar när deras spel inte ens funkar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in