2013-10-04, 00:19
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agor
Jo, men det är lätt nog att bara köra ifrån dem, de tappar alltid bort en nästan direkt. Sen parkerar man bara nånstans och väntar lite.

Sant. Det jobbiga är dock ifall de kör nån triangelformad-helvetes-leta-rätt-på-en-taktik. Dock händer det oftast när man har 3 stjärnor , har man två är det bara gasa.
Citera
2013-10-04, 00:44
Avslutad
Har gjort tutorial nu kanske fem gånger men den sparas inte. Ska fan vänta till dem fixar skiter riktigt dåligt av dem.
Ett tips är att betta alla cash på första racet när ni gör en karaktär för det är väldigt enkelt. (om ni har spelat lite SP och lärt er köra)
Citera
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Köra ifrån dem? Räcker med att hitta en gränd eller dylikt och åka in och ställa sig.

Köra ner i tunnlar t.ex den man använder i single-player efter juvel-stöten är alltid bra om man har 3+ wanted stjärnor.
Citera
Medlem
kennedy8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Sant. Det jobbiga är dock ifall de kör nån triangelformad-helvetes-leta-rätt-på-en-taktik. Dock händer det oftast när man har 3 stjärnor , har man två är det bara gasa.

Håller verkligen med där! För att inte tala om den där förbannade helikoptern som kommer sjukt snabbt!
Citera
2013-10-04, 01:04
Medlem
Tycker verkligen synd om er som inte får uppleva detta spel, men tro mig: Det är värt väntan! Körde en session nu ikväll igen och måste säga: Vilket spel! Så sjukt kul.

Dock ett litet problem: Hur säljer man sitt garage? Går det ens? Köpte ett och nu vill jag inte ha det.
Citera
2013-10-04, 01:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rovern
Tycker verkligen synd om er som inte får uppleva detta spel, men tro mig: Det är värt väntan! Körde en session nu ikväll igen och måste säga: Vilket spel! Så sjukt kul.

Dock ett litet problem: Hur säljer man sitt garage? Går det ens? Köpte ett och nu vill jag inte ha det.

Tror inte att det går att sälja ett garage nej
Har försökt själv, blev av med det när jag köpte lägenhet dock.
Citera
2013-10-04, 01:12
Medlem
Varför har folk så jäkla bråttom? Så det funkar inte så bra nu jaha då kanske man kan testa igen om 1-2 veckor istället? Det lär ju inte försvinna precis.
Citera
2013-10-04, 01:21
Medlem
Livsituations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Varför har folk så jäkla bråttom? Så det funkar inte så bra nu jaha då kanske man kan testa igen om 1-2 veckor istället? Det lär ju inte försvinna precis.

Man kanske har andra saker och göra om 1-2 veckor?
Citera
2013-10-04, 01:31
Medlem
MrBraxs avatar
Har sett så otroligt många problem med att ansluta, lär vänta ett par dagar/veckor till, tills allt har lugnat ner sig.
Citera
2013-10-04, 01:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD

Det är väl inte så konstig att man blir lite irriterad när spelet inte funkar, Mr.LSD, på samma sett som när man får hem en ny bil och inte vill vänta 1-2 veckor innan du kan köra den.

Detta händer tydligen ofta med nya stora onlinespel enligt flashback men om man som jag har totalt 4 ps3-spel och spelar några gånger om året har man ju förväntningar.
Citera
2013-10-04, 01:42
Medlem
S3ONs avatar
En sak jag satt och funderade på förut är att om man spelar lite fulspel så att säga, att man skjuter ner en random spelare i någon session, tar dennes cash, sätter in dem på banken för att direkt efter lämna spelet..

Kan denna spelare som blev av med sina cash tracka ner mig då på nåt vis fast h*n inte finns i min friendlist? Hade ju varit enormt störande om denne beslutar sig för att hänga efter mig i varenda session jag ansluter till bara för att vara jobbig och hämnas osv..

Kör på PS3 om ni undrar, men det bör la inte göra någon skillnad..
Senast redigerad av S3ON 2013-10-04 kl. 01:44.
Citera
2013-10-04, 01:56
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
En sak jag satt och funderade på förut är att om man spelar lite fulspel så att säga, att man skjuter ner en random spelare i någon session, tar dennes cash, sätter in dem på banken för att direkt efter lämna spelet..

Kan denna spelare som blev av med sina cash tracka ner mig då på nåt vis fast h*n inte finns i min friendlist? Hade ju varit enormt störande om denne beslutar sig för att hänga efter mig i varenda session jag ansluter till bara för att vara jobbig och hämnas osv..

Kör på PS3 om ni undrar, men det bör la inte göra någon skillnad..
Du får ju typ bara 50$ av en kill ändå så fett ovärt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in