2013-10-03, 22:26
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Är de en wipe eller?
Min gubbe är borta som jag lirade på vid 16-tiden. Gjorde den igår inatt utan problem men nu är den borta.
Citera
2013-10-03, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Är de en wipe eller?
Min gubbe är borta som jag lirade på vid 16-tiden. Gjorde den igår inatt utan problem men nu är den borta.

Min är kvar, (ps3)
Citera
2013-10-03, 22:30
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xavi
Min är kvar, (ps3)

Vafan.. Visst kanske inte så jätte mycket. Men var level 8.
Kör på PS3
Citera
2013-10-03, 22:31
Medlem
SebastianIngrossos avatar
Citat:
Är de en wipe eller?

Du läser uppenbarligen inte i tråden? Cloudservrarna går upp och ner, om du loggar ut när servrarna är nere så sparas inte din progress.

Läs längre bak i tråden!
Citera
2013-10-03, 22:33
Medlem
SavageRSs avatar
Jag väntar nog med att lira någon/några dagar...
Är rank 6-7... min gubbe är iallafall kvar! Får se om den är det när man går in nästa gång, inte märkt av något sånt innan men vem vet! Förmodligen så fixar de så att man kan spela inom någon vecka...

Hawelka - Social Club
Går gärna med i något större crew!
Brukar klara mig rätt bra och ha ett skönt flyt i dessa spel, vi ses
Citera
2013-10-03, 22:34
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SebastianIngrosso
Du läser uppenbarligen inte i tråden? Cloudservrarna går upp och ner, om du loggar ut när servrarna är nere så sparas inte din progress.

Läs längre bak i tråden!

Jag läser trådjävel hela tiden. Var bland dom första som drog readen kring molnet.
Men om den fanns idag (gjordes inatt) så borde alltså den ursprungliga ligga kvar.
Eller så är bara molnet nere nu..
Citera
2013-10-03, 22:38
Medlem
Någon som vill spela lite på ps3 nu? jag har inget crew men går gärna med i ett! Är väldigt bra på att både köra bil och aima på gta (free-aim dvs)

Tyvärr försvann min karaktär så måste göra en ny

lägg till mig, jag heter apsvettman
Citera
2013-10-03, 22:38
Medlem
Brände upp 30k cash med en polare.

Rätt skoj när man drivebyar en annan snubbe. Fast de värsta var nog när vi blev jagade av en helikopter som vi sedan snodde som två andra snubbar körde. Vart den kom ifrån har jag ingen aning.

Men någon som vet hur mycket cash man blir av med när man dör av snuten?
Citera
2013-10-03, 22:54
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Är de en wipe eller?
jag hoppas verkligen som en tidigare sa i tråden att dom gör en restart på servern och allt chars går inte spela på under tiden men senare när allt är uppe så skall man få tillbaka men jag har ändå gjort en request på supporten väntar på svar
Citera
2013-10-03, 22:55
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
Brände upp 30k cash med en polare.

Rätt skoj när man drivebyar en annan snubbe. Fast de värsta var nog när vi blev jagade av en helikopter som vi sedan snodde som två andra snubbar körde. Vart den kom ifrån har jag ingen aning.

Men någon som vet hur mycket cash man blir av med när man dör av snuten?
spara all cash i banken sen när du handlar så tar den dirrekt från banken ha aldrig fick pengar över 5000 då du riskerar förlora allt om någon dödar dig eller polisen tar dig...
Citera
2013-10-03, 23:01
Avslutad
Blir grymt less på alla jävlar som bara åker runt och förstör för andra.. Vad är grejen?

Brotip: Kör inga survivalmissions om ni vill tjäna pengar. Varje gång man dör blir man av med typ 1k, och rewarden är minimal. Jag gick back 5k
Citera
2013-10-03, 23:04
Medlem
Nightfirees avatar
En fråga jag har är om du kommer spela med samma gubbe och ha samma tillgångar, lägenhet osv. oavsett om du spelar, Solo, med vänner eller online?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in