2013-10-03, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VIISW6
vad kan man göra nu när det funkar för att jobba sig uppåt?
att köra race är ingen idé då man bara fastnar när det laddar.
råna butiker kan man göra, och sno bil för att sedan sälja.

nån som har tips på annat man kan hitta på?

Och hur fan skippar man racet?

Har suttit och connectat i typ två timmar, börjar bli förbannad nu!
Citera
2013-10-03, 09:35
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nahojg
Kommer inte förbi första racet. Kan ibland stå där och vänta och se folk komma in och försvinna, ser figurer bredvid mig. Men det vill inte starta fast att vi varit 4 stycken som väntat på att det ska starta.

Har dom ens försökt spela online själva innan dom släppte det? verkar fan inte som det.. Kunde ju skickat ut det till några utvalda med vanliga spelet så dom hade haft 2 veckor av testande av kanske 10.000 personer eller något. Då hade dom ju sett vad som var felet då. Köper jag ett spel vill jag inte vara buggletare för dom och göra ett jobb dom ska betala andra för att göra. Inte kunnat spelat något på dessa dagar medans andra kan hoppa rundor och ha sig i spelet.. skit irriterande!!!
Håller med Vafan är detta för jävla skit?! Sått på parkeringen sen kl8 imorse.... Detta börjar bli JÄVLIG tröttsamt för alla mina kompisar kan spela online!!!!! HORSPEL!!!
Citera
2013-10-03, 09:39
Medlem
Så det är fortfarande lite strul?

Osäker om jag vågar ge Online ett riktigt ordentligt försök, vill liksom inte levla upp en del och sen försvinner gubben
Har bara kört 2 uppdrag och är på Level 5 ( om gubben fortfarande är kvar sen igår kväll ).

Har heller ingen större lust att vänta 5-20 minuter mellan varje grej man ska göra.

Får hoppas det är klockrent till helgen. Men risken är väl att det blir ännu mer tryck på servrarna.
Citera
2013-10-03, 09:49
Medlem
Dimaks avatar
Funkar jätte bra för mig, försöker tjäna pengar på att råna butiker, Bruka man får två stjärnor efter sig i Singleplayer?
Citera
2013-10-03, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Funkar jätte bra för mig, försöker tjäna pengar på att råna butiker, Bruka man får två stjärnor efter sig i Singleplayer?

Jag höll också på sådär! Men de blev bara svårare och svårare! Till slut hade jag 4 stjärnor efter mig...
Citera
2013-10-03, 10:09
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nestel
Jag höll också på sådär! Men de blev bara svårare och svårare! Till slut hade jag 4 stjärnor efter mig...
Yes, för varje ny gång du rånar en butik så blir det en stjärna extra. Efter tredje stjärnan kommer helikoptern och då blir det genast svårare att komma undan.

Har någon lyckats "ringa" till en vän online och bjuda in den till en session? Jag kunde göra det igår i början när jag kom in sedan tog det stopp.
Jag ser enkelt vilka som är online och spelar just V men ändå står det bara "Show profile" i mobilen när man trycker på en kontakt.

Finns det andra sätt att skicka invite?

Har ni mig på PSN(om inte, lägg till mig) och ser mig online så skicka mer än gärna invite.
Användarnamnet hittar ni i länken nedan.
Citera
2013-10-03, 10:11
Medlem
svartmarknads avatar
Har sett vissa crew på social club med riktigt schyssta loggor, hur fixar man in en egen sån?
Citera
2013-10-03, 10:16
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartmarknad
Har sett vissa crew på social club med riktigt schyssta loggor, hur fixar man in en egen sån?

Du gör en i emblem creator. GreeniceT (tror jag det var) gjorde Flashback loggan. Den blev riktigt bra.
Citera
2013-10-03, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Det hela blir bättre när spelets "Good sport" funktion börjar funka ordentligt. Så blir fjortisar som vill 'kötta' uppkopplade på sessions med andra fjortisar som vill 'kötta'. Så kan vi som vill spela spelet som GTA V och inte MoH, få sessions utan fjortisarna. Man får uppenbart även pengar som bonus om man inte åker runt och 'köttar'.

Amen to that! Det är väll bara en tidsfråga säkert!
Citera
2013-10-03, 10:22
Avslutad
På deathmatch var det förbannat svårt att döda någon annan.
Citera
2013-10-03, 10:26
Medlem
svartmarknads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Du gör en i emblem creator. GreeniceT (tror jag det var) gjorde Flashback loggan. Den blev riktigt bra.

E du säker på de? har sett folk som har sjukt feta loggor. Ser ut som dom har klistrat in någon bild bara?
Citera
2013-10-03, 10:34
Medlem
Gergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartmarknad
E du säker på de? har sett folk som har sjukt feta loggor. Ser ut som dom har klistrat in någon bild bara?
Det är det enda sättet att göra loggor på, vissa är ganska sjuka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in