Citat:
Ursprungligen postat av
Autozione
Det kommer givetvis att vara kvalitet framför kvantitet i vårt Crew, vi får väl sätta upp lite regler vad det lider hur vi skall göra med folk som är inaktiva. Det kommer ju också att finnas ett system där spelare som förstör för andra får "bad rep", själv röstar jag för att sådana spelare är förbjudna i vårt Crew men det är bara min åsikt. Ifall man skall ut på ett rån eller ett race och vill ringa in folk i spelet med speciella skills vill man ju inte gärna att det bara är folk med dåligt rykte som är inne och om man vill slåss lite mot andra Crew:s känner jag att det vore en nackdel med någon som springer omkring och förstör mitt under matchen.
När det gäller Social Club så poppade bara den där Max Payne avdelningen fram när senaste uppdateringen skedde, således är det mest troligt att den för GTA Online också kommer att poppa fram.
Jag personligen tycker att vi skall ha någon slags "try out" beroende på hur många vi blir, iallafall för hierarkin. Så att vi vet hur lämpade personerna är, beroende på aktivitet, skicklighet och ledarskap. Jag vet inte hur ni känner över detta, men jag tycker att vi skall ta det relativt seriöst. Givetvis kan ju inte alla vara aktiva hela tiden, då de flesta antagligen går i skola eller har jobb att sköta.
Men angående det med oseriösa spelare håller jag med dig till punkt och pricka. Sköter man sig inte efter önskat beteende får man helt enkelt acceptera att man inte passar i gruppen.