Citat:
Ursprungligen postat av
Gosif
Är det någon som har märkt att Survival har blivit svårare? Fienderna gömmer sig mer nu än tidigare. Boneyard te.x går det inte att gömma sig längre containern på östra området och poliserna på stadsbanan där en tunnel finns man kan passera på båda hållen kommer poliserna i klungor och gömmer sig mer och skjuter jävligt mkt bättre.
Blev förvånad sist.

Var riktigt längesen jag lirade Survival, frågan är ju om det ens är värt att spela det?
Visst man får 30k men man gör ju av med ganska mycket ammo/stickybombs/grenades också.
Kul att det kommer släppas en ny DLC snart "Gunrunning"!
"GUNRUNNING AND MORE COMING LATER THIS SPRING & SUMMER
Stock up and bunker down as you take on the craziest militias across the state of San Andreas in another massive update for GTA Online. Featuring brand new weaponized vehicles and exciting new missions, get ready to fight for supremacy in the illegal arms trade and wage war with the latest in high-powered military hardware."