2017-01-28, 16:30
  #17065
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Man kan ju ringa sin mekaniker för att få bilar levererade till sig när man vill från sina garage

Fråga: När man har köpt garage för specialbilarna ( BF Ramp buggy, Imponte Ruiner 2000 etc), kan man ringa någon för att få dessa levererad till sin position?

Kan inte hitta det alternativet någonstans...måste man åka till garaget varje gång man vill köra dessa fordon?
Nu har jag inte spelat på ett bra tag, så vet inte om detta även gäller för BF Ramp Buggy och Imponte Ruiner 2000, men för leverans av specialbilar behöver du ringa Pegasus.
Citera
2017-01-29, 01:22
  #17066
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Nu har jag inte spelat på ett bra tag, så vet inte om detta även gäller för BF Ramp Buggy och Imponte Ruiner 2000, men för leverans av specialbilar behöver du ringa Pegasus.

Gäller inte för specialbilarna i Import Export dlcn :/
Citera
2017-01-29, 01:45
  #17067
Medlem
AlanGreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrass
Jag har inte fått något.


Jo då men man spenderar så jävla mycket pengar. Jag gör av med 300k under en dag när man spelar online. Att spränga en annans spelares dyra bil kostar ca 25k i spelet och jag bombar minst 10 sånna bilar.
Citera
2017-01-29, 01:47
  #17068
Medlem
AlanGreens avatar
Jag har kollat runt lite på youtube osv men hittar inga money glitch. Jag är så desperat och behöver mycket pengar i spelet. Jag vill också ha sån där stor yatch och bli CEO, uppdrags givare osv.

Någon som har tips att dela med sig.
Citera
2017-01-29, 02:32
  #17069
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanGreen
Jag har kollat runt lite på youtube osv men hittar inga money glitch. Jag är så desperat och behöver mycket pengar i spelet. Jag vill också ha sån där stor yatch och bli CEO, uppdrags givare osv.

Någon som har tips att dela med sig.

Du får väl sluta vara 12 år och enbart ägna dig åt att spränga andra spelares bilar.
Citera
2017-01-29, 02:52
  #17070
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanGreen
Jag har kollat runt lite på youtube osv men hittar inga money glitch. Jag är så desperat och behöver mycket pengar i spelet. Jag vill också ha sån där stor yatch och bli CEO, uppdrags givare osv.

Någon som har tips att dela med sig.


Jag loggad in för ett tag sen och tänkte typ, jag har 300k sparat och det har säkert kommit mycket spännande grejer. Det har det! Yachts, Brottsorganisationer och MC-gäng! Och såklart, bilar, båtar, mc's och vapen men de tre första lät mest spännande..

Tänkte först att jag skulle köpa en såndär fet båt, 7 000 000!! Aja tänkte jag, skaffar en såndär CEO, där drar man säkert in massa pengar.. Pris? Typ minst 1 000 000.. Skaffade ett MC-gäng istället för att upptäcka att för att tjäna pengar så behöver man "fabriker" som kostar från typ 400 000 till 900 000.

Hann i alla fall skaffa ett mc-gäng innan jag stängde ner, eller jag hann skaffa ett klubbhus rättare sagt. Folk måste lägga på tok för mycket pengar på sharkcards för att de där priserna ska vara motiverade, eller är det alla glitchade pengar i omlopp som håller uppe priserna?!
Citera
2017-01-29, 09:46
  #17071
Medlem
AlanGreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Jag loggad in för ett tag sen och tänkte typ, jag har 300k sparat och det har säkert kommit mycket spännande grejer. Det har det! Yachts, Brottsorganisationer och MC-gäng! Och såklart, bilar, båtar, mc's och vapen men de tre första lät mest spännande..

Tänkte först att jag skulle köpa en såndär fet båt, 7 000 000!! Aja tänkte jag, skaffar en såndär CEO, där drar man säkert in massa pengar.. Pris? Typ minst 1 000 000.. Skaffade ett MC-gäng istället för att upptäcka att för att tjäna pengar så behöver man "fabriker" som kostar från typ 400 000 till 900 000.

Hann i alla fall skaffa ett mc-gäng innan jag stängde ner, eller jag hann skaffa ett klubbhus rättare sagt. Folk måste lägga på tok för mycket pengar på sharkcards för att de där priserna ska vara motiverade, eller är det alla glitchade pengar i omlopp som håller uppe priserna?!



Hehe ja precis sharkcard har själv köpt några sånna men de försvinner snabbt. Många glitchade när man spelade det på ps3 många va miljardär typ sen när det kom på X11 och ps4 så överförde dom sitt gamla konto till den nya konsolen och så har dom oändligt med pengar...
Citera
2017-01-29, 09:47
  #17072
Medlem
AlanGreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Du får väl sluta vara 12 år och enbart ägna dig åt att spränga andra spelares bilar.


Men folk som skjuter En måste få tillbaka
Citera
2017-01-29, 10:20
  #17073
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanGreen
Men folk som skjuter En måste få tillbaka

Ja det är ju ditt val. Gnäll då inte på att det kostar pengar.
Citera
2017-01-29, 15:15
  #17074
Medlem
Tjejen88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
....Folk måste lägga på tok för mycket pengar på sharkcards för att de där priserna ska vara motiverade, eller är det alla glitchade pengar i omlopp som håller uppe priserna?!

Ööh nej, inte särskilt troligt. Tänk på att innan yachts, klubbar o CEO kom så fanns det inte mkt att spendera pengar på. Tex när heists kom så tjänade man mkt pengar ( med en bra crew går det relativt snabbt att tjäna in massa om alla kan sin sak) men uppdateringar som kom innehåll mest småsaker - som nya bilar etc som inte kostade så mkt. Det tog också ganska lång tid innan yachts o annat kom vilket gör att de som spelar typ varje dag spelade oftast heists o på så sätt hade också massa pengar att direkt köpa en yacht, ett företag etc. utan att det skulle påverka deras "GTAekonomi"så mkt.
Citera
2017-01-29, 21:30
  #17075
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejen88
Ööh nej, inte särskilt troligt. Tänk på att innan yachts, klubbar o CEO kom så fanns det inte mkt att spendera pengar på. Tex när heists kom så tjänade man mkt pengar ( med en bra crew går det relativt snabbt att tjäna in massa om alla kan sin sak) men uppdateringar som kom innehåll mest småsaker - som nya bilar etc som inte kostade så mkt. Det tog också ganska lång tid innan yachts o annat kom vilket gör att de som spelar typ varje dag spelade oftast heists o på så sätt hade också massa pengar att direkt köpa en yacht, ett företag etc. utan att det skulle påverka deras "GTAekonomi"så mkt.
Sedan så tjänar man över 100k per match om man spelar Featured Adversary Modes också.. Finns klart fler sätt att tjäna ihop pengar nu än det gjorde när spelet kom ut. Spelade några timmar idag och tjänade ihop över miljonen.
Citera
2017-01-29, 23:26
  #17076
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Nu har jag inte spelat på ett bra tag, så vet inte om detta även gäller för BF Ramp Buggy och Imponte Ruiner 2000, men för leverans av specialbilar behöver du ringa Pegasus.
du trycker på M sen fordon sen specialfordon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in