Citat:
Ursprungligen postat av
AlanGreen
Jag har kollat runt lite på youtube osv men hittar inga money glitch. Jag är så desperat och behöver mycket pengar i spelet. Jag vill också ha sån där stor yatch och bli CEO, uppdrags givare osv.
Någon som har tips att dela med sig.
Jag loggad in för ett tag sen och tänkte typ, jag har 300k sparat och det har säkert kommit mycket spännande grejer. Det har det! Yachts, Brottsorganisationer och MC-gäng! Och såklart, bilar, båtar, mc's och vapen men de tre första lät mest spännande..
Tänkte först att jag skulle köpa en såndär fet båt, 7 000 000!! Aja tänkte jag, skaffar en såndär CEO, där drar man säkert in massa pengar.. Pris? Typ minst 1 000 000.. Skaffade ett MC-gäng istället för att upptäcka att för att tjäna pengar så behöver man "fabriker" som kostar från typ 400 000 till 900 000.
Hann i alla fall skaffa ett mc-gäng innan jag stängde ner, eller jag hann skaffa ett klubbhus rättare sagt. Folk måste lägga på tok för mycket pengar på sharkcards för att de där priserna ska vara motiverade, eller är det alla glitchade pengar i omlopp som håller uppe priserna?!