2016-12-14, 16:07
Medlem
DaNNe844s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Ca 1-2 veckor. Tycker inte att snön är speciellt intressant förutom att det blir riktigt halt på vägarna och allmänt kul bara.

Stämmer tyvärr inte. Ganska säker på att snön kommer 23:e dec och tas bort 26:e dec och det innebär alltså 48h. Sen kommer den tillbaka igen den 30 dec och ligger kvar till den 1:e jan även där i 48h.
Citera
2016-12-14, 19:26
Medlem
Machiavellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaNNe844
Stämmer tyvärr inte. Ganska säker på att snön kommer 23:e dec och tas bort 26:e dec och det innebär alltså 48h. Sen kommer den tillbaka igen den 30 dec och ligger kvar till den 1:e jan även där i 48h.

Det har dem aldrig gjort?
Citera
2016-12-14, 19:48
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:

Kollat videor på youtube, tyvärr verkar de stämma.
Citera
2016-12-15, 09:04
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:

Om inte exakt dom datumen så iallafall något liknande. Om vi nu ser till förra året åtminstone.
Citera
2016-12-15, 15:58
Bannlyst
Känns som det enda man gör som biker president är att köra supply runs..
Citera
2016-12-15, 16:10
Medlem
BenHornes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teguin
Känns som det enda man gör som biker president är att köra supply runs..
Instämmer... Gillar att spela ensam, så köpte klubbhus och sparade ihop till en gräsfarm, i syfte att kunna vara lite oberoende och tjäna mer än struntsummorna man får av rån. Men det är mest att köra från a till b fem gånger för 20k.
Citera
2016-12-15, 16:22
Medlem
FightThePowers avatar
När kommer GTA6?
Citera
2016-12-15, 17:20
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightThePower
När kommer GTA6?
Ingen vet..
Citera
2016-12-15, 17:30
Medlem
pepsi haxs avatar
Tråkigt att allt måste vara på en öppen server med folk som inte har nå bättre för sig än att döda allt som rör sig.

Jag och en polare kör ceo work för att tjäna pengar, men de börjar bli otroligt tråkigt med samma två uppdrag om och om igen.

Sälja låder går inte, sälja knark går inte, om man ens orkar spara pengar till nya grejerna från senaste uppdateringen så lär de inte heller gå att spela på friend session..
Citera
2016-12-16, 02:27
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Tråkigt att allt måste vara på en öppen server med folk som inte har nå bättre för sig än att döda allt som rör sig.

Jag och en polare kör ceo work för att tjäna pengar, men de börjar bli otroligt tråkigt med samma två uppdrag om och om igen.

Sälja låder går inte, sälja knark går inte, om man ens orkar spara pengar till nya grejerna från senaste uppdateringen så lär de inte heller gå att spela på friend session..
Byt session om ochom igen tills du hamnar i en tom. Sen missbrukar du vote to kick-knappen på alla som joinar. Då kan du och din vän vara själva.

Om jag spelar med polare är jag alltid i en full session och kör, om ni är någorlunda bra och kör lite taktiskt så är dom andra spelarna inga problem öht. Det ska vara utmaning, det är GTA du spelar, inte Sims.

Om du har ett kasst bredband så kan du göra som jag när jag kör ensam, in i en session med mycket folk. Koppla upp datorer och telefoner till samma kassa bredband du har din Xbox ansluten till. Sen sätter du på Netflix/youtube/whatever på datorerna, mobiler osv. Brukar ta Max nån minut så lämnat alla din session.
Sen bjuder du in din vän och kör. Än en gång ska du missbruka kick knappen om någon joinar.
Händer sällan att någon random joinar för mig när jag gjort så, bara kompisar som joinar genom Xbox.
Vet inte varför men det funkar varje gång och har gjort ända sen finance and felony släpptes.
Citera
2016-12-16, 11:27
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Byt session om ochom igen tills du hamnar i en tom. Sen missbrukar du vote to kick-knappen på alla som joinar. Då kan du och din vän vara själva.

Om jag spelar med polare är jag alltid i en full session och kör, om ni är någorlunda bra och kör lite taktiskt så är dom andra spelarna inga problem öht. Det ska vara utmaning, det är GTA du spelar, inte Sims.

Om du har ett kasst bredband så kan du göra som jag när jag kör ensam, in i en session med mycket folk. Koppla upp datorer och telefoner till samma kassa bredband du har din Xbox ansluten till. Sen sätter du på Netflix/youtube/whatever på datorerna, mobiler osv. Brukar ta Max nån minut så lämnat alla din session.
Sen bjuder du in din vän och kör. Än en gång ska du missbruka kick knappen om någon joinar.
Händer sällan att någon random joinar för mig när jag gjort så, bara kompisar som joinar genom Xbox.
Vet inte varför men det funkar varje gång och har gjort ända sen finance and felony släpptes.

Får testa någon gång
Citera
2016-12-16, 12:05
Medlem
swebarbs avatar
Hur är det med fuskare och idioter nuförtiden? har inte spelat online på säkert ett halvår för jag pallade inte alla hackers och idioter som dumpade massa pengar och dumpade bilar på en rena kaoset då.. men idag då bättre eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in