Citat:
Ursprungligen postat av
pepsi hax
Tråkigt att allt måste vara på en öppen server med folk som inte har nå bättre för sig än att döda allt som rör sig.
Jag och en polare kör ceo work för att tjäna pengar, men de börjar bli otroligt tråkigt med samma två uppdrag om och om igen.
Sälja låder går inte, sälja knark går inte, om man ens orkar spara pengar till nya grejerna från senaste uppdateringen så lär de inte heller gå att spela på friend session..
Byt session om ochom igen tills du hamnar i en tom. Sen missbrukar du vote to kick-knappen på alla som joinar. Då kan du och din vän vara själva.
Om jag spelar med polare är jag alltid i en full session och kör, om ni är någorlunda bra och kör lite taktiskt så är dom andra spelarna inga problem öht. Det ska vara utmaning, det är GTA du spelar, inte Sims.
Om du har ett kasst bredband så kan du göra som jag när jag kör ensam, in i en session med mycket folk. Koppla upp datorer och telefoner till samma kassa bredband du har din Xbox ansluten till. Sen sätter du på Netflix/youtube/whatever på datorerna, mobiler osv. Brukar ta Max nån minut så lämnat alla din session.
Sen bjuder du in din vän och kör. Än en gång ska du missbruka kick knappen om någon joinar.
Händer sällan att någon random joinar för mig när jag gjort så, bara kompisar som joinar genom Xbox.
Vet inte varför men det funkar varje gång och har gjort ända sen finance and felony släpptes.