2016-12-07, 15:22
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
För den som är sugen på lite smarrig (ej bekräftad.) info om kommande DLC.

https://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/5gpgju/compilation_of_the_importexport_leaks/

Även om det är obekräftat, och även om vi är vana vid "läckor" som inte stämmer, så må jag säga att det är spännande att tänka sig hur upplyftande det här DLC´et kommer att bli för GTA online om läckan nu stämmer.
Citera
2016-12-12, 00:02
Medlem
Reggaemans avatar
Kommande "import/Export" dlc, varför är detta så hypat för?

Rockstar släppar ju nya DLC var tredje månad typ...

Tyckte jag hörde i början av december att detta DLC skulle släppas 6 December men det hände ju inte, finns det inget datum eller?
Citera
2016-12-12, 12:55
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Kommande "import/Export" dlc, varför är detta så hypat för?

Rockstar släppar ju nya DLC var tredje månad typ...

Tyckte jag hörde i början av december att detta DLC skulle släppas 6 December men det hände ju inte, finns det inget datum eller?
Jag förstår inte riktigt den stora hypen heller men jag kan tänka mig att det beror mycket på det stora garaget man kan köpa. Är det inte ett 60-bilars garage?
Läste att det förmodligen släpps den 13e. Detta va inte rockstar själva som skrev utan en annan sida. Om det är sant vet jag inte.

https://www.google.se/amp/s/www.express.co.uk/entertainment/gaming/742457/GTA-5-news-Import-Export-DLC-release-date-cars-Christmas-update/amp?client=safari
Citera
2016-12-12, 18:13
Medlem
Reggaemans avatar
Har fått problem som jag inte verkar kunna hitta ett vettigt svar på...

Försökte starta Gta V Online igår men fick bara svaret att servrarna ligger nere, jag gick in på Rockstars hemsida och mycket riktigt så hade de problem med servarna på PC

Idag när jag försöker starta så får jag bara direkt upp en ruta som säger att jag är i "Offline mode" och att "Offline mode not available", har inte ens valt att jag vill spela offline, finns inget annat alternativ heller än att bara kryssa ner rutan

Hur fan fixar man detta??
Citera
2016-12-12, 19:13
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Har fått problem som jag inte verkar kunna hitta ett vettigt svar på...

Försökte starta Gta V Online igår men fick bara svaret att servrarna ligger nere, jag gick in på Rockstars hemsida och mycket riktigt så hade de problem med servarna på PC

Idag när jag försöker starta så får jag bara direkt upp en ruta som säger att jag är i "Offline mode" och att "Offline mode not available", har inte ens valt att jag vill spela offline, finns inget annat alternativ heller än att bara kryssa ner rutan

Hur fan fixar man detta??
Innan ditt inlägg försvinner så posta det här istället: (FB) Den officiella supporttråden för GTA V

Men, jag hade iaf exakt samma problem på Xbox one för några dagar sen. det stod att rockstars servrar låg nere varje gång jag försökte gå online genom pause menyn. Hade inte heller möjlighet att kunna välja mellan story/online i loadingscreen. Visade sig att jag hade glömt registrera mitt nya bankkort som drar automatiskt för Xbox live varje månad.
Kanske kan vara så för dig fast med steam? Vet inte riktigt hur det fungerar på PC med betalning.
Citera
2016-12-13, 01:21
Medlem
Machiavellys avatar
Kommer det snö till GTA V i år tro?
Citera
2016-12-13, 18:21
Medlem
Scarabeos avatar
Någon som provat nya updaten än? Har ganska segt internet för tillfället så tar en stund att ladda ner uppdateringen..
Citera
2016-12-13, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Kommer det snö till GTA V i år tro?
hoppas det har aldrig spelat mad snö hur många dagar brukar det vara?
Citera
2016-12-13, 18:37
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Dom brukar släppa snön ungefär en vecka innan julafton så förhoppningsvis blir det samma detta året. Om jag inte minns helt galet så brukar snön ligga kvar fram till ett par dagar efter nyår
Citera
2016-12-13, 22:14
Medlem
Machiavellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb

Ca 1-2 veckor. Tycker inte att snön är speciellt intressant förutom att det blir riktigt halt på vägarna och allmänt kul bara.
Citera
2016-12-13, 22:39
Medlem
Har upplevt problem dom senaste dagarna med att jag får "You have been kicked from the job" precis när spelet ska börja(alltså efter lobbyn, när man väljer outfit osv). Någon som vet vad detta beror på?
Citera
2016-12-14, 00:05
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Innan ditt inlägg försvinner så posta det här istället: (FB) Den officiella supporttråden för GTA V

Men, jag hade iaf exakt samma problem på Xbox one för några dagar sen. det stod att rockstars servrar låg nere varje gång jag försökte gå online genom pause menyn. Hade inte heller möjlighet att kunna välja mellan story/online i loadingscreen. Visade sig att jag hade glömt registrera mitt nya bankkort som drar automatiskt för Xbox live varje månad.
Kanske kan vara så för dig fast med steam? Vet inte riktigt hur det fungerar på PC med betalning.

Kostar inget att spela på PC :P

Men lyckades fixa det, som tur är har jag spelet på skiva så när jag stoppade in den så fuckade spelet till och det började funka igen haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in