Citat:
Ursprungligen postat av
bumbaclot.
Tack för svaren hörni, det uppskattas!
Det du säger om att någon erfaren visar genvägar och så, hur kommunicerar man med varandra? Är det bara headset som gäller eller finns det något annat sätt för oss som är mer socialt fobiska att hålla kontakt med resten av killarna?
Okej, det låter ju som att jag måste testa. Älskar ändå spelet. Men det finns alltså många uppdrag, och framförallt heists att utföra online? För jag älskar att ''take a score'' som Michael skulle ha sagt.
bäst är via headset, men jag själv har inte använt det pga att mitt gick sönder.. och jag skaffade inte nytt.. men man lär sig snabbt att kunna svara via teamchat eller lägga upp förslag.
titta aldrig blint på folks lvl och anta att en lvl 200 är den som vet bäst.. många av som är för självsäkra och gör dumma misstag orsakade av sitt ego.
när du spelat ett tag så märker du själv vad du ska titta efter hos dina teammates samt att du lär dig snabbt alla hints som gör att du kommer framåt i spelet.
tipset är att skaffa en Kuruma (armored) som förstabil! den kommer du ha grym nytta av!