Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-08-16, 20:03
  #13
Avstängd
Blev en halv pizza, halv subway, lite choklad och en dricka. Standard frukost på 400 kcal. Ska nog inte äta mer idag.
Citera
2013-08-17, 01:36
  #14
Medlem
K.R.I.T.s avatar
Jag hade en ätardag per vecka när jag deffade. Tror knappast att det hade blivit nån större skillnad om jag inte haft det. Var inte så att jag åt allt jag kom åt dock. Låg nog på max 1000kcal +, men det måste ha varit sällan.

Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
skippa ätardagar helt iställe, varför ska du ha en ätardag?? vilken funktion har en ätardag?
Om man har en tjej t.ex. så kan det vara trevligt o gå ut äta eller något en gång per vecka utan att behöva tänka på kostschema
Citera
2013-08-17, 12:19
  #15
Avstängd
fan tror inte de blir mer ätardagar i deffen. nu har jag ingenaning om hur bra det gick denna vecka då jag la på mig mkt vatten pga kolhydraterna. Sen får man ångest oxo
Citera
2013-08-17, 12:33
  #16
Medlem
Killer-queens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kassapose
fan tror inte de blir mer ätardagar i deffen. nu har jag ingenaning om hur bra det gick denna vecka då jag la på mig mkt vatten pga kolhydraterna. Sen får man ångest oxo

Tror du ska släppa konceptet om ätardagar helt. Du verkar mest ha det som en ursäkt för att svulla med gott samvete.

Den finns anledningar till ätardagar, men jag tror inte du har någon större nytta av dem.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback