Citat:
Ursprungligen postat av
Perseus666
Varför måste du ge dig på droger mitt under veckan om det påverkar jobbet? Bara korkat. Däremot kan man stoppa i sig tjack eller kodein dagen innan och klara sig bra på jobbet. Varför inte bara stoppa i sig 300mg kodein, lägga sig framför en bra film eller nåt?
Ja jag vet att det är mycket korkat och det blev mer som en sån där impulsgrej som man vet att man egentligen inte ska göra. Vet inte om du förstår vad jag menar men jag kan påpeka att jag bara är 18 år och alltså inte världens mognaste och mest ansvarsfulla person.
Det är också så att jag börjar få ett väldigt krypande sug efter tjack nu och på fyllan gick det ej att motstå.
Hur som helst så har jag aldrig provat kodein, är det lugnande? Har ofta funderat på att börja knapra benzo eller köra sub/tram om dagarna istället för tjack då det funkar så mycket bättre med sömnen då men jag är rädd att bli beroende och är även rädd för avtändningen.
Vad menar du förresten med däremot kan man stoppa i sig tjack dagen innan jobb? Jag är mycket medveten om att 4-fma är fultjack men det är ju mycket likt ändå. Menar du att det skulle vara SÅ stor skillnad?
EDIT: Menar du att det är dumt att stoppa i sig droger under veckan men att man KAN ta tjack och klara jobbet dagen efter? Jag håller med och det är precis så jag hoppas att det ska bli, får se om jag kan sätta in den sista linan på en bra tid innan jobbet så jag ej blir trött men ändå inte jätte förvirrad!
Jag är även medveten om att min unga ålder inte är någon ursäkt för att vara ansvarslös, jag är i vanliga fall väldigt ansvarsfull men jag antar att jag fick en liten kris ikväll. Vi är väl alla människor.