Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2013-10-29, 00:32
  #73
Medlem
Jag sätter på högsta peaken på biceps varje gång.

Triceps har jag aldrig satt i. Kommer nog under våren, lite beroende på övrig utveckling.


För alla som läser tråden så är det inte så farligt att sätta med rent AA vatten IM. Det bränner en kort stund bara, Kan svida lite värre i vaderna men...
Citera
2013-11-29, 13:34
  #74
Avstängd
Chapter-IIs avatar
Är det 1 månads bruk som är vanligast att man kör på raken?

Jag har kört närmare 2 månader men sen sätter jag det 2-3 gånger i veckan jämfört med ed.

Hade det räckt med 2v uppehåll för att få bra effekt sen igen, har själv ingen aning om varför man cyclar men jag antar receptorerna blir mättade efter 1 månad.
Citera
2013-11-29, 13:47
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Är det 1 månads bruk som är vanligast att man kör på raken?

Jag har kört närmare 2 månader men sen sätter jag det 2-3 gånger i veckan jämfört med ed.

Hade det räckt med 2v uppehåll för att få bra effekt sen igen, har själv ingen aning om varför man cyclar men jag antar receptorerna blir mättade efter 1 månad.


4 veckor sägs det ja.

Och ja det är för mättade receptorer. För att märka någon rejäl effekt skall man ju bruka IGF under lång tid. Men rulla 4 veckor on, 2 off. eller 4 veckor off. Själv kommer jag köra 4 veckor IGF, 4 veckor
PEG-MGF. Låta det gå ett år och se hur det det fungerar.
Citera
2013-11-29, 14:16
  #76
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Är det 1 månads bruk som är vanligast att man kör på raken?

Jag har kört närmare 2 månader men sen sätter jag det 2-3 gånger i veckan jämfört med ed.

Hade det räckt med 2v uppehåll för att få bra effekt sen igen, har själv ingen aning om varför man cyclar men jag antar receptorerna blir mättade efter 1 månad.
Kör du inte varje dag kör längre än fyra veckor.
Citera
2013-12-07, 17:38
  #77
Medlem
http://www.rxmuscle.com/articles/che...-r3-igf-1.html



läser olika på över allt! vissa säger att man ska köra 4 veckor igf sen 4 veckor mgf och cykla dom 2 under en längre period! men det låter konstigt när dom konkurrerar om samma receptorer! det är en jävla massa vilseledande info överallt! finns det någon som kört igf+PEG-MFG under en lång period o kan berätta hur det ska va!!??

MVH Sleveen!
Citera
2014-02-26, 14:19
  #78
Medlem
_b0s avatar
Kan verkligen inte åka fast i ett dopingtest just nu (Polisens) så är inne på att köra tillväxt (eller har någon något annat förslag?) Men vad kan man förvänta sig för resultat på 50mcg IGF i 3 månader?
Citera
2014-04-26, 05:28
  #79
Medlem
*alexxx*s avatar
Hej!

Är sugen på att testa igf1 snart, har bara några frågor först.
vad används för verktyg till igf1 för att kunna sticka i muskeln?? Och om man tränat tex ben, sticker man då i både framsida lår och baksida? Eller om jag tränat bröst, axlar? Delar jag då upp dags dosen på 4 stick eller hur funkar det?

Mvh äl
Citera
2014-08-11, 20:46
  #80
Medlem
olgaoturs avatar
vem har äkta vara av dom vanligaste shopparna? (igf-1 lr3)
Citera
2014-08-19, 20:15
  #81
Medlem
purezones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olgaotur
vem har äkta vara av dom vanligaste shopparna? (igf-1 lr3)

+1
Citera
2017-08-14, 10:00
  #82
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Hur är det att ta IGF om man är diabetiker?
Går detta att blanda med deer antler velvit?
Mvh!
Citera
2017-08-15, 13:52
  #83
Medlem
Fp81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purezone
+1


???
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback