2013-08-14, 17:48
Medlem
herrcarlssons avatar
Jag besöker frekvent beroendekliniken och undrar om man där tar emot sexmissbrukare? Vad jag har förstått så tar man ju emot spelmissbrukare. Struttar in en del söta tjejer i väntrummet ibland och det är ju inte annat än att man ibland undrar om några är sexberoende
Citera
2013-08-14, 18:19
Medlem
Vet ej..Men man kan ju alltid hoppas. Varför inte inleda ett samtal med någon av dessa små godingar och hoppas att du får bota dom mot deras missbruk.
Citera
2013-08-14, 18:26
Medlem
ambigues avatar
Hur ska VI kunna veta om det går sexmissbrukare till den klinik du går till?

Om du undrar i allmänhet om sexmissbrukare går till beroendekliniker är det ju en annan sak.
Googla.
Citera
2013-08-14, 18:48
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sosselebban
Vet ej..Men man kan ju alltid hoppas. Varför inte inleda ett samtal med någon av dessa små godingar och hoppas att du får bota dom mot deras missbruk.

Ja jag har småpratat lite, med vissa. Dock är väntrummet till beroendekliniken inget ställe där folk överlag är sociala. Att få folk att erkänna varför man är där är svårt. Man vill ju inte ha någon brud som är torsk på droger då det knappast är det man behöver när man går dit.

Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Hur ska VI kunna veta om det går sexmissbrukare till den klinik du går till?

Om du undrar i allmänhet om sexmissbrukare går till beroendekliniker är det ju en annan sak.
Googla.

Självklart menade jag kliniker överlag, och jag hittade inget speciellt när jag sökte. Jag vet att det finns speciella kliniker som tar emot sexmissbrukare. Det jag undrar är dock om klinikerna kommunerna har överlag tar in sexmissbrukare.
Citera
2013-08-14, 19:45
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Psykisk hälsa /mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in