Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-08-14, 00:30
Bannlyst
Har min dator hos flickvännen som bor själv. Kom nyss hem och när jag kollade historiken i Chrome så har någon varit inne på Facebook och kollat mina privata mejl och även kollat vilka jag har blockerat. Samt mina betalningsmetoder på Facebook. 5 minuter efter sista Facebookbesöket har min flickvän "skickat mejl till sin chef"- påstå hon. Hon lovar att det inte är hon som varit inne på min Facebook sida.. Jag blir lite rädd att någon hackat min dator, eller så ljuger min tjej... Hon ville helt enkelt kolla att jag inte har kontakt med andra brudar och vågar nu inte erkänna detta... Hon brukar inte ljuga och jag tycker väldigt mycket om henne, därför blir jag lite förvirrad just nu :/
Citera
2013-08-14, 00:32
Medlem
CrilleKexs avatar
Hon ljuger. Tyvärr.
Citera
2013-08-14, 00:34
Medlem
Stjepan50s avatar
Hmm... Tror din kära flickvän har varit lite nyfiken och kollat i det du inte tycker är så okej.

Kolla processerna ifall det inte är något ovanligt som körs i bakgrunden i datorn, annars är det nog garanterat din kära flickvän som varit ute på äventyr...
Citera
2013-08-14, 00:41
Medlem
Klart som satan det är din brud. Vem som hackar skulle kolla på dina privata meddelande, ärligt talat?
Citera
2013-08-14, 00:42
Medlem
Celenos avatar
Även om din dator skulle vara "hackad" så startar denna hackare inte Chrome på din dator och börjar surfa runt.

Däremot så kan ju Chrome synka historiken, så du kan ju glömt att du satt och surfade innan du åkte hem, eller lämnat en dator inloggad någon annanstans.

Men det är klart att det är tjejen.
Citera
2013-08-14, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Hon ljuger. Tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av Stjepan50
Hmm... Tror din kära flickvän har varit lite nyfiken och kollat i det du inte tycker är så okej.

Kolla processerna ifall det inte är något ovanligt som körs i bakgrunden i datorn, annars är det nog garanterat din kära flickvän som varit ute på äventyr...

Saaaatan också :/ Hur stor är sannolikheten att processorn kör i bakgrunden? Vi snackar om upprepade inloggning på olika Facebook avdelningar mellan 2130-2310.... Kl 2315 ser man att tjejen skickat mejl till sin chef och hon har även mejlat andra...
Citera
2013-08-14, 00:43
Medlem
Stjepan50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Däremot så kan ju Chrome synka historiken, så du kan ju glömt att du satt och surfade innan du åkte hem, eller lämnat en dator inloggad någon annanstans.
Krävs det inte ett konto ifall det ska funka?
Citera
2013-08-14, 00:48
Medlem
Stjepan50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femfemfem
Saaaatan också :/ Hur stor är sannolikheten att processorn kör i bakgrunden?
Jadu, det kan jag inte svara på.
Skulle nästan garantera på att det är din flickvän som har haft lite tid över som sagt och dragit på ett äventyr!

Men! Lilla gosse ifall du vill ha kvar din romantiska kvinna vid din sida så bör du inte varva upp dig pga en dator... Ni ska kunna prata om allt, dvs prata igenom ifall ni har några problem osv...

Var lugn, hetsa inte upp dig, ta det lugnt allt kommer ordna sig. Inte hela världen, hon var nyfiken so what?
Det går säkert förklara för dom utsatta hur det verkligen ligger till, gör det lite ironiskt, skoja till det hela så blir det inga problem framöver!
Citera
2013-08-14, 00:52
Medlem
FFJJPPs avatar
När man inte vill inse saker så kan det vara svårt att faktiskt göra det, men chansen är betydligt högre att din flickvän kollat runt lite än att någon tagit sig in i datorn. Den har väl vart avstängd? Hade väl inte varit hela världen om hon gjort det? Kan trots allt vara förståeligt med lite överseende. Irriterande att hon inte bara erkände, nu är det en ganska big deal eftersom hon förnekade det
Citera
2013-08-14, 00:53
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Det brukar man väl ha när man kör Chrome? Är det någon idag som inte har ett konto hos Google?

Det tog jag för givet.
Citera
2013-08-14, 00:56
Medlem
Stjepan50s avatar
Citat:
Det brukar man väl ha när man kör Chrome? Är det någon idag som inte har ett konto hos Google?

Det tog jag för givet.
Alla gör inte det men dom flesta kanske gör det.
Vi vet inte någonting om TS förutom hans tillfälliga situation, så tycker du bör förklara lite noggrannare nästa gång.
Citera
2013-08-14, 00:58
Bannlyst
Citat:

Citat:
Jadu, det kan jag inte svara på.
Skulle nästan garantera på att det är din flickvän som har haft lite tid över som sagt och dragit på ett äventyr!

Men! Lilla gosse ifall du vill ha kvar din romantiska kvinna vid din sida så bör du inte varva upp dig pga en dator... Ni ska kunna prata om allt, dvs prata igenom ifall ni har några problem osv...

Var lugn, hetsa inte upp dig, ta det lugnt allt kommer ordna sig. Inte hela världen, hon var nyfiken so what?
Det går säkert förklara för dom utsatta hur det verkligen ligger till, gör det lite ironiskt, skoja till det hela så blir det inga problem framöver!

Citat:
Ursprungligen postat av FFJJPP
När man inte vill inse saker så kan det vara svårt att faktiskt göra det, men chansen är betydligt högre att din flickvän kollat runt lite än att någon tagit sig in i datorn. Den har väl vart avstängd? Hade väl inte varit hela världen om hon gjort det? Kan trots allt vara förståeligt med lite överseende. Irriterande att hon inte bara erkände, nu är det en ganska big deal eftersom hon förnekade det

Citat:

Det tog jag för givet.
HON ERKÄNDE Tack för hjälpen, sov gott!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här