Är jag den enda som säger saker som "ibland måste välja mellan behöger och kumare! då kan det bli sjunde blindgietor!"
"JAG BETER MIG INTE SOM ETT NORMALT CPBARN!!!"
"Att använda ketchup på annat än korv är oligopol och även fast min mun är full av gamla greker så måste jag gå som en gam."
när jag är hög ???
Grejen e att jag får veta i efterhand att jag sagt de här grejerna hehe, man snackar ju så jävla mycket på t.ex E... Lite kommer ja ihåg och det lät ju så vettigt när ja sa det då... Undrar vad man kan ha menat... Ligger säkert nån djup tanke bakom allting som jag är för dum för att förstå när ja e nykter. :roll:
Detta var sista gången, nu lägger vi ner denna skiten...
Öhhh ta inte allt...
Skicka vidare ngn gåmg...
Äh skall vi skita i krogen och stanna här istället..
Ja du....jag beställde öltändstickor i baren på Docklands, tror du dom förståd. Jag har även sagt; att varje gång jag pissar är det som att stå vid röd gubbe på ett övergångställe. ??????
Sen har jag försökt att krypa in i en högtalare, för att leta efter parfymen.
Det här är saker jag har fått höra i efterhand.
Hallandes i en videokassett:
- Ar det har en CD eller Maxi?
- Ahm, det ar en videokassett.
- Nej, nej, nej. Jag sa, ar det en CD eller Maxi. Det star ju LSD pa vaggen.
Till en dam pa en parkbank:
- Ursakta, ar detta jorden?
Till en van:
- Se upp, tiden har upphort att existera!
man har yttrat många konstigheter under e trippar. kommer inte på nåt exakt men jag kommer ihåg att man tyckt att det är helt normalt när man säger det, har iof. hänt på syra me. tyckte det var roliga grejer att höra allt man saggt dan innan, så här i efterhand så kan man ju säga att man var galen, om en för en liten stund.
Tittandes på mig själv i spegeln efter jag precis har insett att jag är en Egyptisk farao: You go girl! Och gör tummen upp till mig själv (jag är en man). Ögonblicket efter viker jag mig sjävklart i skratt och säger... Ahhh de e juh helt sjuuukt med lite hes, bubblig röst =)
På en snabbmatsservering i staden sagt till några kvinnliga ytligt bekanta:
"Ja det är skitbra med mig"
"Ja vi kan se det..."
"Om bara golvet kunde sluta bråka så...." (Här insåg jag vad jag sa och gick snabbt därifrån
Måste ni spela den här jävla skitmusiken hela tiden, när stereon varit avstängd hela tiden.
På en parkbänk i stockholm till en gubbe som satt bredvid mig o frågade vad klockan var: ööööö idag är det uuuuuuuhhh fredag uuuuööööö innan vv.v.v.vvvar deet uhhhtorsdag öhmmm uu öööööööö i uuu måndags var jag uuuuhhmmm nähhh i torsdags öhmmmm.
en gång stod jag på en buss, o det fattades en krona eller ngt, så chaufören frågade om jag inte hade mer pengar i plånboken.
- Nähh där har jag bara lite knark o sånt sa jag o visade fram myntfacket innehållande en påse tjack o en annan påse med tabletter...
Jobbigt med tanke på att det var i en liten stad.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!