Norrbottens, det här började med att du skulle räta ut dom frågetecken som makroevolution har:
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av
ttsp
Absolut inte enligt min mening när det gäller makroevolution, det finns många stora frågetecken när det gäller makroevolution.
Citat:
Ursprungligen postat av
Norrbottens
Då tycker jag att vi börjar försöka räta ut dessa frågetecken?!
Vad är det du inte tycker stämmer?
Jag gav kambrium explosionen som ett exempel, men du lyckades inte räta ut något, tvärtom erkänner du att det inte går att räta ut detta stora frågetecken som kambrium explosionen innebär.
Däremot har du fallit tillbaka i respektlösa inlägg, som så många andra ateister och evolutionister alltid verkar hamna i förr eller senare.
Kambrium explosionen är inte en liten bit, det är stora skeenden i jordens historia. Det borde visa gradvisa steg, men det gör det inte. Det är samma sak med hela jordens historia, och jag skulle kunna ta upp fler exempel, men det verkar du inte vara villig till, så hur ska vi gå vidare nu då?
Om du skärper dig och blir lite mer respektfull mot mig så kan du kanske visa ditt bästa exempel på hur en art har förvandlats till en ny art? Och då får du betänka att min definition på olika arter inte handlar om något så diffust som att näbben är olika lång, utan om arter kan få avkomma med varandra eller inte, enligt Ernst Mayrs definition.