2013-08-13, 12:14
Medlem
GoFuckADucks avatar
Har nu efter år av labbande av mediciner hittat det som funkar bäst för mig nu.

Jag kör med 20 mg Fluoxetin mot ångesten, 150 mg Voxra/Wellbutrin för depprisionen och mot trötthet och sexuella problem som man kan få med SSRI. sen tar jag Magnesium tabletter innan sänggående för att få bättre sömn (funkar bra för mig) och stilnoct vid behov nån gång i veckan bara.

Allt detta är det jag tycker funkar bra för mig och jag kan kompletera med Inderal vid speciella tillfällen som prata framför scen på möten eller grupp med nya människor för att minska panikångesten.

Har kanon bra sexliv och känner mig mycket piggare o gladare nu med denna kombon av mediciner och har gått ner 11 kg i vikt. Kört i 3 månader nu med denna kombon.
Hoppas det håller i sig.
Citera
2013-08-13, 12:28
Medlem
Hej, låter ju grymt!

Behöver man recept för dessa läkemedel?
Citera
2013-08-13, 12:31
Medlem
Imbazs avatar
Bra för dig ! Men tabletter kan tror ja inte på i längden , därav slutade ja ta concerta å låter min kropp "lära sig" hur ja ska handskas med situationer! För tänka sig alla biverkningar du får i längden, då får du bara ännu mer problem ! Det är sjukt hur hjärnan kan hjälpa kroppen om man bara vill/försöker.

Men vad ska diskuteras xD?
Citera
2013-08-13, 12:31
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabeldrakeen
Hej, låter ju grymt!

Behöver man recept för dessa läkemedel?
Recept behövs för alla utom magnesium, och är ganska lätt att få ut av läkare.
Citera
2013-08-13, 12:36
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz

Men vad ska diskuteras xD?
Man brukar ju diskutera om vad som är bra eller dåligt i detta forum, kanske andra som provat samma kombo och kan uttala sig eller folk som tar emot tips på olika kombos som dom vill testa.
Allt finns o diskutera.
Citera
2013-08-13, 13:11
Medlem
curiamobiliums avatar
20 mg Fluoxetin mot ångesten, 150 mg Voxra/Wellbutrin
SSRI? Tar du det oxå eller?
Magnesium, funkar det å snabbt? Nä?
SSRI blir man fet av har jag se...eh....hört
Citera
2013-08-13, 13:25
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curiamobilium
20 mg Fluoxetin mot ångesten, 150 mg Voxra/Wellbutrin
SSRI? Tar du det oxå eller?
Magnesium, funkar det å snabbt? Nä?
SSRI blir man fet av har jag se...eh....hört
Fluoxetin är SSRI och den är mer känd av att inte gå upp i vikt av, snarare viktminskning som biverkning, och sen är ju voxra känd för sin viktminskning på grund av minskad aptit som för mig.

Magnesium är en mineral som är bra för det mesta. Läs mer om det i denna tråd. https://www.flashback.org/t1912024
Citera
2013-08-13, 13:47
Medlem
curiamobiliums avatar
Sugen på att pröva Magnesium. Det hjälper mot mycket såg jag i artikeln. Martin Dahlin fick ofta kramp i vaderna, men blev rekommenderad magnesium vm 1994 och krampen var borta
Citera
2013-08-13, 23:04
Medlem
Om du bestämmer dig för att försöka övervinna det utan piller kan jag rekommendera Elliot Hulse på youtube. Hans tekniker, övningar och metoder kan verka vara lite crazy men kan lova dig att allt kommer funka om du bara sätter dig in i det till 100%!

Har precis börjat med tex hans andingsövningar och märker stor skillnad redan efter 1 dag.
Även många grymt bra tips o tricks på träning/livet/kärlek mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in