• 1
  • 2
2013-08-13, 07:58
Medlem
Jag undrar om det finns ngon/ngra prostituerade tjejer som bor i Motala?
Jag har inte hrt om dom iaf, men likt frbannat ser man jvligt snygga brudar d o d som klr sej som slampor men det r ju en annan femma

OM det skulle finnas ngra horor i Motala som sjlvklart r diskreta:
Vart i stan bor dom isf och ngon p fb som kan nmna iallafall En snygg och villig kvinna som knner fr o knulla mot betalning?

Och hur mkt kostar det i en mellanstor stad som Motala
Citera
2013-08-17, 19:42
Avstngd
Tvekar! Varfr inte dra p en raggarbrud gratis istllet? Annars kan du nog ragga upp ngon som kan stlla upp mot betalning. Frga bara rtt personer s ska det nog g snart.
Citera
2013-08-17, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loppoloppo
Jag undrar om det finns ngon/ngra prostituerade tjejer som bor i Motala?
Jag har inte hrt om dom iaf, men likt frbannat ser man jvligt snygga brudar d o d som klr sej som slampor men det r ju en annan femma

OM det skulle finnas ngra horor i Motala som sjlvklart r diskreta:
Vart i stan bor dom isf och ngon p fb som kan nmna iallafall En snygg och villig kvinna som knner fr o knulla mot betalning?

Och hur mkt kostar det i en mellanstor stad som Motala

Klart det finns. Jag bor i Linkan och det r inte lngt frn Motala. Jag har nog sett annonser
frn 3-4st frn Motala. Anvnd Google *L*
Citera
2013-08-19, 02:07
Medlem
Raggarbrudar har man satt p gratis sklart. Nyfiken bara att knulla en prostituerad som BOR i samma stad som jag. (Om det finns sna d..) Och...Vem fan i helvete r Eva som bor i Knullgrnden 2? Ligger Knullgrnden i Motala eller hahaha. Jag kan inte hitta det stllet varken p google eller p kartan fr den delen heller....
Citera
2013-08-19, 02:10
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av loppoloppo
Raggarbrudar har man satt p gratis sklart. Nyfiken bara att knulla en prostituerad som BOR i samma stad som jag. (Om det finns sna d..) Och...Vem fan i helvete r Eva som bor i Knullgrnden 2? Ligger Knullgrnden i Motala eller hahaha. Jag kan inte hitta det stllet varken p google eller p kartan fr den delen heller....

Tvekar p att det finns ngon som hller p i Motala. Fr liten stad fr att frsrja sig p det.

Eva i knullgrnden 2 om jag inte minns fel r en Eva frn stan som under 90-talet spelade in en porrfilm. Hon hade en butik sedan inne i centrum men verkar vara svr att f tag p nu.
Citera
2013-09-13, 03:07
Medlem
Mmm....Va hon blond, mrkhrig eller kanske rtt hr? Ngot snygg och vilken butik jobbade hon i I Vanlig butik, videoaffr eller kanske i Horshoppen? Och...Vad gr kvinnan nu?
Citera
2013-09-29, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Tvekar! Varfr inte dra p en raggarbrud gratis istllet? Annars kan du nog ragga upp ngon som kan stlla upp mot betalning. Frga bara rtt personer s ska det nog g snart.

Och hur vet man vilka som r rtt personer? Kan du se p en tjejs utseende om hon r lmplig att be om kpsex av? Det r inte en lite riskabel sits du stter dig i sjlv!
Citera
2013-10-07, 09:47
Medlem
Det finns en Zazza p lustigkullevgen typ 40+. Du hittar henne p ntet
Citera
2017-06-07, 19:08
Medlem
Finns det ngra fina thai/asiatiska horor i Motala som inte kostar fr mkt
Citera
2017-06-14, 19:20
Medlem
Anledningen till att jag undrar r att jag sjlv inte r svensk, med ett bra/sexigt utseende (har man hrt..) S brukar det g frbi lckra utlndska tjejer med vickande rv dr jag bor som ox verkar singlar.. Lite vl kymigt att g fram direkt sdr och frga "Vill du ox knulla, jag r rik som ett troll $$$ va sexig du r ikvll d"
Osv.
En het tjej r ju inte samma som vt...och har inte samma kultur som vi.
Likt frbannat skulle jag kunna betala dessa tjejer fr lite rajtantajtan om bda vill.
Jag menar, bda tjejer, kvinnor och killar vill ju ha sex i mngder oavsett kultur

Snlla hjlper mig att hitta asiatiska fnask i Motala!
Citera
2018-09-09, 13:46
Medlem
Finns dock en tjej i Linkping som r frn Motala. 20+ med bra kropp. Gick i samma skola som henne, hon gr allt fr rtt pris.
Citera
2019-10-07, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horus18
Finns dock en tjej i Linkping som r frn Motala. 20+ med bra kropp. Gick i samma skola som henne, hon gr allt fr rtt pris.

Lter bra det.. ngot du vill dela med dej av ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in