2013-08-11, 16:47
Bannlyst
De har vari hem til mig från kontoret nu och sakt att ja ska få förvaltare, hur bli det då får jag mer pention eler mindre
Ja får heler inte mer hjelp med internet få de vara so
Senast redigerad av urpas 2013-08-11 kl. 16:49.
Citera
2013-08-11, 17:41
Medlem
Polyklorfenols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urpas
De har vari hem til mig från kontoret nu och sakt att ja ska få förvaltare, hur bli det då får jag mer pention eler mindre
Ja får heler inte mer hjelp med internet få de vara so

http://www.solna.se/Global/Familj%20...%202010%20.pdf

"En förutsättning för att huvudmannen ska vara skyldig att betala arvodet är att
huvudmannen antingen har inkomster före avdrag för skatt som överstiger 2,65 basbelopp
eller samlade tillgångar som överstiger två basbelopp. Om inkomsterna understiger 2,65
basbelopp samtidigt som tillgångarna understiger två basbelopp ska staden betala arvodet."

Hjälp med internet känns inte kopplat till att du är satt under förvaltare.
Citera
2013-08-11, 17:49
Medlem
Tlagnojs avatar
Utbildning och studier --> Privatekonomi
/Moderator
Citera
2013-08-11, 19:16
Medlem
Janus-Richmonds avatar
Detta är en riktig trolltråd vilket framgår tydligt om man jämför TS skrivegenskaper i denna trådstart med hens tidigare bidrag på FB.
Mata ej trollet.
Citera
2013-08-11, 20:16
Medlem
Nazists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janus-Richmond
Detta är en riktig trolltråd vilket framgår tydligt om man jämför TS skrivegenskaper i denna trådstart med hens tidigare bidrag på FB.
Mata ej trollet.

Haha, ja. Jag hann också notera detta. Hade faktiskt hoppas att mannen på avataren var på riktigt. Bra trollat, allt som hade behövts hade varit ett nytt konto.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in