• 1
  • 2
2013-08-10, 22:51
Bannlyst
Jag har sett några klipp på nätet typ detta: http://www.uflash.tv/video/5166/caug...-to-hotel-maid
Män som gillar att blotta sej som ligger o runkar när ni kommer in i rummet och skall städa, har ni stött på det någon gång? Hur gick det?
Citera
2013-08-10, 23:00
Medlem
Nej det har jag aldrig stött på, dock så berättade en kollega hur hon hade blivit erbjuden lite "extra dricks".
Citera
2013-08-10, 23:11
Medlem
clkxxs avatar
Bodde på hotell en gång och runkade framför tv: n , då är det plötsligt två hårda knackningar på dörren och in kommer inte en , men två städerskor. Själva sovrummet där mina kläder var låg bredvid så jag fick promenera förbi städerskorna helt naken och med stånd.. jag klädde på mig och de städade vi sa inte ett ord. Det var efter det som jag började använda den lilla skylten som man hänger på dörrhandtaget.
Citera
2013-08-10, 23:12
Medlem
sommarlovs avatar
Folk som jobbar på hotell har sett "allt".
De är trötta på äckliga gubbar, inget ni kan komma på skulle vara något nytt eller ens intressera dom!

Vanligaste är vän nakna män i korridoren som inte hittar tillbaka till rummet...
Citera
2013-08-10, 23:14
Medlem
Nazists avatar
Nu är jag inte inblandad på något vis men detta är rätt vanligt, och troligtvis anledningen till varför porrfilm på hotellrummet uppenbarligen ska förbjudas för politiker på tjänsteresa. Eller, det var snack om det förut i alla fall. Kan delvis förstå tanken att reglera skiten på något sätt när jag ser klipp som detta, men ska ej moralisera.
Citera
2013-08-10, 23:17
Medlem
clkxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazist
Nu är jag inte inblandad på något vis men detta är rätt vanligt, och troligtvis anledningen till varför porrfilm på hotellrummet uppenbarligen ska förbjudas för politiker på tjänsteresa. Eller, det var snack om det förut i alla fall. Kan delvis förstå tanken att reglera skiten på något sätt när jag ser klipp som detta, men ska ej moralisera.

Visst men klippet TS länkade faller ju säkert under nån paragraf så det är fritt fram att polisanmäla
Citera
2013-08-10, 23:19
Medlem
Nazists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clkxx
Bodde på hotell en gång och runkade framför tv: n , då är det plötsligt två hårda knackningar på dörren och in kommer inte en , men två städerskor. Själva sovrummet där mina kläder var låg bredvid så jag fick promenera förbi städerskorna helt naken och med stånd.. jag klädde på mig och de städade vi sa inte ett ord. Det var efter det som jag började använda den lilla skylten som man hänger på dörrhandtaget.

Jag har också blivit påkommen med fappande på hotell (nåja, hostel). Jag hade precis innan kommit från en lång promenad och handlat en massa skit. Det blev en del kontanter över och eftersom jag var ensam i sovsalen så bara slängde jag stålarna på golvet under min säng. Har alltid undrat ifall receptionisterna på stället visade mer intresse för mig efteråt för att de gillade synen av min snabel eller för att de trodde jag var rik. Den summan som låg under min säng var typ en halv månadslön för dem.

Citera
2013-08-11, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Folk som jobbar på hotell har sett "allt".
De är trötta på äckliga gubbar, inget ni kan komma på skulle vara något nytt eller ens intressera dom!

Vanligaste är vän nakna män i korridoren som inte hittar tillbaka till rummet...

Gubbar? Är killar i 20-års åldern gubbar? (Såg flera i den åldern på den sidan jag länkade till) Nej du, detta blottar-beteende har ingen ålder utan förekommer hos alla män mellan 15-70år....
Citera
2013-08-11, 18:12
Medlem
lagomsmarts avatar
Vad? Ska dom förbjuda porren?

Känns ju helt värdelöst, det hör ju fan till när man ligger på hotell
Citera
2013-08-11, 18:26
Medlem
Tja..

Funderar på vad städerskan skulle säga om hon kommer in och är bunden naken i sängen..
Inte testat det på hotell, men har hänt med tidigare tjejer..
Citera
2013-08-11, 20:07
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagomsmart
Vad? Ska dom förbjuda porren?

Känns ju helt värdelöst, det hör ju fan till när man ligger på hotell
9/10 saknar redan porrkanalerna!
När bodde du på hotell i Sverige senast?
Citera
2013-08-11, 22:30
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
9/10 saknar redan porrkanalerna!
När bodde du på hotell i Sverige senast?

Hmm, blir iofs inte så ofta i Sverige men tycker man ska ha rätten att få kolla på porr. Fan, det är ju det första man kollar, lägger sig i sängen och slår på tvn
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in