2013-08-07, 18:05
Medlem
habbtoris avatar
Tja, jag har hört från en kompis att det finns ett sätt som gör att tjejer springer till dig. Är det sant om man då och då dissar en tjej om hennes utseende så kommer hon till dig? De jag menar är om man bara säger positiva grejer om henne tex. "fan va snygg du är" så kommer hon att känna sig mer värd än killen. Det jag vill komma fram till är att hon kommer att känna sig för fin för killen. Men om man dissar en tjej då och då om hennes utseende så kan tjejen tro att killen inte vill ha henne och det är då hon kommer att toffla efter killen?

Om man nyligen träffar en tjej som är med hennes tjejkompisar så kan man ragga på hennes tjejkompisar så att hon inte ska känna sig "speciell".

Tror ni det sättet funkar?
Citera
2013-08-07, 18:06
Bannlyst
Någon har varit på "The Game" igen, stäng igen bokhelvetet!
Citera
2013-08-07, 18:09
Medlem
habbtoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MGBeast446
Någon har varit på "The Game" igen, stäng igen bokhelvetet!

Hahahaha, faktiskt så har jag inte läst boken.
Citera
2013-08-07, 18:14
Medlem
tolchockers avatar
Men shit NEJ hahah..

Vad är detta för lekar den nya generationen kör?!

Tycka någon är snygg
Säg att hon är ful!!!!

Vara intresserad
Gör allt i din makt att bevisa hon inte är speciell!!!!

För man är ju tankeläsare

EDIT:

Allt handlar även om utseende tydligen, det är de som ska både hissas & dissas.
Usch.
Citera
2013-08-07, 18:16
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Träffade en tjej förra sommaren och testade taktiken. Slutade med att jag fick ligga. Sedan dissade jag slynan.

Så ja, på många kvinnor fungerar det.
Citera
2013-08-07, 18:18
Medlem
habbtoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.
Träffade en tjej förra sommaren och testade taktiken. Slutade med att jag fick ligga. Sedan dissade jag slynan.

HHAHHAAHHA, JAG KNULLADE FAN 3 ST TJEJER UNDER SOMMARLOVET GENOM ATT JAG ANVÄNDE DEN TAKTIKEN!!!! Men de var horor så jag visste inte att taktiken fungerade!
Citera
2013-08-07, 18:19
Medlem
tolchockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.

Du menar på många slynor funkar det då.
En tjej som är medveten om sitt värde skrattar åt såna patetiska försök.
Citera
2013-08-07, 18:19
Medlem
FetDudes avatar
Beror på vad det är för tjej, antingen en med så lågt självförtroende så hon vill visa ha det för självförtoende boosten eller så en med väldigt bra självförtroende och undrar vad som gör dig annorlunda då hon vill plocka finare äpplen högre upp
Citera
2013-08-07, 18:21
Medlem

Var genuin så kan du ta vem du vill, kille eller tjejer spelar ingen roll. Visa de vilka de är både gott och ont. Visa de vilka sår de har och visa de hur de kan läka dessa, visa de vilka ärr de har och förklara varför ärr från tidigare krig gör en person vacker i sin helhet. Eftersom du fråga fick du ett svar men det kommer ta lång tid innan du förstår detta. Hur som helst, lycka till på din väg och ta lärdom av det du lär dig så kan du sedan lära andra hur du lyckades till slut. Lär inte andra misslyckanden utan visa de vägen till lyckan så är det sedan upp till de om de vill följa. Tvinga aldrig. Fred.
Citera
2013-08-07, 18:22
Medlem
habbtoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetDude
Beror på vad det är för tjej, antingen en med så lågt självförtroende så hon vill visa ha det för självförtoende boosten eller så en med väldigt bra självförtroende och undrar vad som gör dig annorlunda då hon vill plocka finare äpplen högre upp

Men det jag menar är att de flesta tjejer vill ha bekräftelse från killar. Egentligen tror jag allt beror på bekräftelse. Om jag dissar en tjej med hög självförtroende om hennes utseende så sjunker hennes självförtroende ju.
Citera
2013-08-07, 18:22
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tolchocker
Du menar på många slynor funkar det då.
En tjej som är medveten om sitt värde skrattar åt såna patetiska försök.

Verkligen säker på det? Min erfarenhet säger motsatsen.

Finns självklart enstaka kvinnor som det inte funkar på. All heder till dem.
Citera
2013-08-07, 18:25
Medlem
habbtoris avatar
Men hur ska killar bete sig inför tjejer? Ska man säga positiva grejer eller negativa? Ge exempel
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in