2013-08-07, 18:26
Medlem
tolchockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.
Verkligen säker på det? Min erfarenhet säger motsatsen.

Finns självklart enstaka kvinnor som det inte funkar på. All heder till dem.

En människa - tjej som kille - som är mogen och har självinsikt, självförtroende & självtillit kommer förstå exakt vad det handlar om.

De du talar om är möjligen tjejer som utåt sätt i världen ser ut att stå stabilt,
men på insidan är osäkra & letande.
Citera
2013-08-07, 18:28
Medlem
tolchockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habbtori
Men hur ska killar bete sig inför tjejer? Ska man säga positiva grejer eller negativa? Ge exempel

Var bara dig själv till en början, men en mer observant du.
Insup omgivningen du är i och människorna du är med.

Plus så finns det tusen andra saker att prata om än att antingen ge komplimanger / dissa väl..?
Du får de att låta som att de bara finns de 2 alternativen.
Citera
2013-08-07, 18:31
Medlem
habbtoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tolchocker
Var bara dig själv till en början, men en mer observant du.
Insup omgivningen du är i och människorna du är med.

Plus så finns det tusen andra saker att prata om än att antingen ge komplimanger / dissa väl..?
Du får de att låta som att de bara finns de 2 alternativen.

Nää, såklart att det finns också andra alternativ men det jag undrade var taktiken funkade för andra? Vad har du för taktiker du använder da?
Citera
2013-08-07, 18:41
Bannlyst
Citat:
Nää, såklart att det finns också andra alternativ men det jag undrade var taktiken funkade för andra? Vad har du för taktiker du använder da?

Det finns flera olika taktiker man kan använda sig utav att få ligga med vem som helst. Man behöver bara plocka fram sin charm och manipulativa sida så är det klart sen.

Orka sitta och läsa böcker om ämnet, detta borde falla naturligt för alla tycker man.
Citera
2013-08-07, 19:00
Medlem
habbtoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MGBeast446
Det finns flera olika taktiker man kan använda sig utav att få ligga med vem som helst. Man behöver bara plocka fram sin charm och manipulativa sida så är det klart sen.

Orka sitta och läsa böcker om ämnet, detta borde falla naturligt för alla tycker man.

Hahaha, har inte ens läst någon bok.
Citera
2013-08-07, 19:02
Medlem
tolchockers avatar
Citat:

Jag är en kvinna,
som är någorlunda säker i mig själv och vet mitt värde på ett fysiskt & mentalt plan.

Kolla först att kemin stämmer.
Sedan visar du små diskreta tecken av intresse,
exempelvis hålla fast blicken några sekunder extra, le lite smått, kanske snudda hennes arm/hand om möjlighet finns osv.

Helt enkelt visa att du är intresserad, och var tydlig med vem du är intresserad av,
utan att vara för "på".
Då kan de lätt hända att man ser dig som enkelt byte och tappar intresse
(because the chase is better than the Catch )

Det kommer vara enkelt att avgöra om intresse finns tillbaka,
för då kommer honan bete sig ungefär liknande.
Mycket viktigt att inte skynda på saker och ting heller, speciellt om hon verkar intresserad tillbaka.
Förmodligen är de flesta killar Pang På, så kommer du - säker i dig själv, vet vad du vill ha & kan bete dig som en gentleman.

Samtidigt kanske jag inte har någon aning om vad jag snackar om?
Känns som många av de där spelen som ni sysslar mig kan jag inte riktigt förstå fullt ut.
På något sätt känns det som att Facebook & instagram har väldigt mycket att göra med saken.

Människor spelar, o ja, men då endast i syfte att skydda sig själv..
Så vitt jag vet..

Visst finns de bevisat vissa psykologiska strukturer och bla bla bla om din teori,
säger inte emot detta,
men nu har det talas om det så otroligt mycket att även de dummaste av brudar borde veta vid detta laget.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in