2013-08-23, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Många thaimassöser har ledsnat på alla HE-förfrågningar från sexgalna dårar till män och talar nu ut i Sydsvenskan.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/jag-blir-ledsen-in-i-hjartat/

Många massöser upplever dessutom en skräck inför de skamliga förfrågningarna.

Hur i helvete är dessa män funtade, som istället för att gå till självutnämnda sexarbetare, ränner runt och frågar thaimassagesalonger om vartannat ifall de utför sexuella tjänster? Det här är alltså fullt lagliga inrättningar som ofta drivs och ägs av utländsk arbetskraft, och det här är tacken de får? Att behandlas som smutsiga köttstycken med sex som enda funktion och pengar som enda funktionalitet?

Är det såhär svenska män vill bli förknippade utomlands? Som perverterade slödder utan hyfs? Vari ligger moralen i det här sjuka beteendet och varför sysslar inte kvinnor med samma galenskaper?

Frågorna är högst allvarliga. Ni som känner er träffade kan ju bli provocerade om ni inte förmår att stänga känslorna ute, jag struntar i vilket. Börja diskutera.

Varför så upprörd? Du kommer aldrig ifrån att män söker efter sex. Givetvis olyckligt om de (i det här fallet) stackars thailändskorna känner sig hotade. Lagliga bordeller skulle nog lösa liknande problem.
Citera
2013-08-23, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brejjan
Alla svenska män är väl äckel, skär av pitten på dom.

Om någon ens skulle skämta om "extra service" på mitt favoritställe i Karlstad (perfekt thaimassage, ok deras olje är bra med) så skulle de nog slita ballan och snorren av den kunden..

Med tanke på hur förbannad hon var (ok kollegorna också) när en ringde och frågade om detta..
Ok trött på tjatet, men faan massagen var hårdare än vanligt, ok gjorde ont som faan under tiden och hade svårt att ta mig hem, men var bra i över 1 månad efter ("krossade muskelspänningarna bra") med hjälp av knä, armbågar, fötter och händer..

(Fast kanske tur att det var en som ringde in och frågade om detta och inte någon där, hade nog hörts väl när den som "fick den avsliten" skrikit)...
Citera
2013-09-02, 07:35
Bannlyst
Män har en förmåga att vara jävla grisar helt enkelt.
Citera
2013-09-08, 14:29
Medlem
Varför? jo för att uppdrag granskning berättade att det är där man kan köpa sex och det är ganska säkert också, innan det var en stor nyhet så visste inte så många om det som efter medias belysning.
Citera
2013-09-10, 16:28
Medlem
thaimans avatar
I denna tråden gaggas det mycket om " hur synd det är om tjejerna" löjligt,de som påstår detta har bara läst feministsvammel,gå på Thaimassage eller varför inte Asiatisk massage överhuvudtaget i 08 området,och ni skal finna att det är mer regel än undantag att de erbjuder allt från runk till knull,och däremellan sug o slick,det är nämligen ingen big deal för dessa kvinnor att ha sex. Dom flesta gillar detta,och framför allt gillar dom pengar. Dom hänger läpp som fan om man avvisar erbjudandet.
Så tagga ner ni "som vet":
Citera
2015-07-24, 11:53
Medlem
HGs avatar
Det konstiga är att 9 av 10 thaimassage ställen som jag har varit på, får jag happy ending av den lilla massören 😜😜😜😜
Citera
2015-07-24, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Det konstiga är att 9 av 10 thaimassage ställen som jag har varit på, får jag happy ending av den lilla massören 😜😜😜😜
Denna tråd handlar om män som går till massörskor...

Men,det var även kul att dina massörer tillfredställer dig.....
Citera
2015-07-26, 16:49
Medlem
Macgybers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarolinaSthlm
Jag försvarar absolut inte mäns beteénde. Men då vi alla vet att man kan få sexuella tjänster om man ger dricks på vissa salonger så är det ju svårt för män att veta vilken salong detta förkommer på.

Om man är en seriös salong som inte låter tjejer arbeta för dricks, varför inte sätta upp en lapp i salongen att dessa förfrågningar inte är välkomna? Om detta inte hjälper, skriv att alla förfrågningar polisanmäls. Jag gissar att många då går någon annanstans om det är happy ending man är ute efter. Enkelt.
Så du måste ju fråga dig varför dessa salonger inte tar till denna enkla åtgärd utan istället tar offer-rollen och gråter ut till en journalist...?

Bra talat.
Citera
2015-07-27, 16:13
Medlem
peterkks avatar
Har den senaste tiden vart på 4 olika ställen i en stad utanför Sthlm. På alla 4 har ja fått frågan om HE, 2 av ställena erbjuder också FS, tackar man nej, så försöker de övertala en att ta HE. De förekommer även på dom så kallade seriösa salongerna. Så de är inte bara männens fel att de blivit som de är
Citera
2015-07-27, 22:44
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterkk
Har den senaste tiden vart på 4 olika ställen i en stad utanför Sthlm. På alla 4 har ja fått frågan om HE, 2 av ställena erbjuder också FS, tackar man nej, så försöker de övertala en att ta HE. De förekommer även på dom så kallade seriösa salongerna. Så de är inte bara männens fel att de blivit som de är

Samma erfarenhet. Saker och ting har förändrats märkbart de senaste 10-15 åren. Då var det inte alltid enkelt att få ett simpelt handjobb, nu är det svårt att undvika tjat och sexuella erbjudanden, även om man bara vill ha en vanlig massage.

Vid en avkriminalisering skulle givetvis "vanliga" massörer som inte vill tillhandahålla sexuella tjänster få färre förfrågningar om detta.
Senast redigerad av WordWarrior 2015-07-27 kl. 22:48.
Citera
2015-07-28, 01:43
Medlem
WolfOfStureplans avatar
på alla ställen jag varit på har massösen "råkat" komma åt kuken flera gånger, och därefter erbjudit / tjatat om happy ending. Man behöver inte ens fråga själv.
Citera
2015-07-28, 11:00
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolfOfStureplan
på alla ställen jag varit på har massösen "råkat" komma åt kuken flera gånger, och därefter erbjudit / tjatat om happy ending. Man behöver inte ens fråga själv.

Man bör inte fråga själv utan låta massösen ta initiativ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in