Många thaimassöser har ledsnat på alla HE-förfrågningar från sexgalna dårar till män och talar nu ut i Sydsvenskan.
Citat:
På en av salongerna på Stora Kvarngatan arbetar Lisa. Hon kom till Sverige för sex år sedan. I flera år hankade hon sig fram på ströjobb och som städerska. Nu är hon stolt över att äntligen lyckats starta eget.
- Jag vill hjälpa människor som har ont. Men istället kommer många och frågar mig om sex. Det händer nästan varje dag. Jag blir så ledsen, säger hon.
http://www.sydsvenskan.se/malmo/jag-blir-ledsen-in-i-hjartat/
Många massöser upplever dessutom en skräck inför de skamliga förfrågningarna.
Citat:
Ibland kommer förfrågningarna och förslagen under själva massagen.
- Då är man ensam i rummet. Det känns inte bra och ibland blir jag rädd. Tänk om de slår mig när jag säger nej, säger Korapin Panyakham.
Hur i helvete är dessa män funtade, som istället för att gå till självutnämnda sexarbetare, ränner runt och frågar thaimassagesalonger om vartannat ifall de utför
sexuella tjänster? Det här är alltså fullt lagliga inrättningar som ofta drivs och ägs av utländsk arbetskraft, och det här är tacken de får? Att behandlas som smutsiga köttstycken med sex som enda funktion och pengar som enda funktionalitet?
Är det såhär svenska män vill bli förknippade utomlands? Som perverterade slödder utan hyfs? Vari ligger moralen i det här sjuka beteendet och varför sysslar inte kvinnor med samma galenskaper?
Frågorna är högst allvarliga. Ni som känner er träffade kan ju bli provocerade om ni inte förmår att stänga känslorna ute, jag struntar i vilket. Börja diskutera.