2015-07-28, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WolfOfStureplan
på alla ställen jag varit på har massösen "råkat" komma åt kuken flera gånger, och därefter erbjudit / tjatat om happy ending. Man behöver inte ens fråga själv.

Om man tackar nej till deras erbjudande o hoppar över deras happy ending o tar saken i egna händer o avslutar på egen hand medan de masserar på annat ställe än just kuken någon som prövat, Vad hände vad tror ni skulle ske? Blir de glada att de slipper dra i kuken? Blir de ett väldigt tjatande om pengar för att de just såg ngn runka?
Citera
2015-07-28, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syfant
Om man tackar nej till deras erbjudande o hoppar över deras happy ending o tar saken i egna händer o avslutar på egen hand medan de masserar på annat ställe än just kuken någon som prövat, Vad hände vad tror ni skulle ske? Blir de glada att de slipper dra i kuken? Blir de ett väldigt tjatande om pengar för att de just såg ngn runka?

Jag tror nog att dom ser nakna män, så det räcker och blir över. Orsaken att hon runkar av dig är för att hon vill tjäna extra pengar, ingenting annat. Vad hon skulle tycka om du tog saken i egna händer? Det får du komma på själv.
Citera
2015-07-28, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syfant

Du kan prova några gånger och berätta :-)
Jag tror att utfallet skulle bli att du mot avgift får sköta det själv....och någon enstaka skulle kasta ut dig....
Citera
2015-08-26, 08:29
Medlem
Enjoyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Många thaimassöser har ledsnat på alla HE-förfrågningar från sexgalna dårar till män och talar nu ut i Sydsvenskan.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/jag-blir-ledsen-in-i-hjartat/

Många massöser upplever dessutom en skräck inför de skamliga förfrågningarna.

Hur i helvete är dessa män funtade, som istället för att gå till självutnämnda sexarbetare, ränner runt och frågar thaimassagesalonger om vartannat ifall de utför sexuella tjänster? Det här är alltså fullt lagliga inrättningar som ofta drivs och ägs av utländsk arbetskraft, och det här är tacken de får? Att behandlas som smutsiga köttstycken med sex som enda funktion och pengar som enda funktionalitet?

Är det såhär svenska män vill bli förknippade utomlands? Som perverterade slödder utan hyfs? Vari ligger moralen i det här sjuka beteendet och varför sysslar inte kvinnor med samma galenskaper?

Frågorna är högst allvarliga. Ni som känner er träffade kan ju bli provocerade om ni inte förmår att stänga känslorna ute, jag struntar i vilket. Börja diskutera.

Håller med. Verkligen idiotiskt beteende. Är själv inte så intresserad av HE men gillar verkligen thaimassage. Frågar aldrig efter det men blir erbjuden ibland. Det blir ett dåligt läge för mig då jag vill ha en bra massage och erbjuds något annat. En gång var det en ung snygg tjej vars massage mest ville egga mig och, jo det lyckades. Med handen på hennes bröst fick jag en avrunkning och blev en femhundring fattigare. Våra bådas fria val, men kändes inte ok då jag ville något annat.

Ibland går jag till ett kvalitetställe med en riktig superskönhet som driver det. Tajt och avslöjande klädd. Där erbjuds aldrig något och man är nog inte välkommen tillbaka om man frågar. Hon är extremt bra på massage och jag är noga med att inte oavsiktligt antyda något. Hon är massör och inte prostituerad. Jag respekterar allas val.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in