2007-11-15, 08:12
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortal Sin
Finns det något härligare än att gå 10 meter tvärs över gatan göra tummen upp till kulturberikaren bakom disken slå sig ner med en Slitz.

10 minuter senare: färdigt kompis!
Lämna fram en tummad 50 kronorssedel.

Med lätta steg traska hemåt de 10 metrarna som försvåras av pakets ljuvliga doft, slita upp dörren klampa in med skor slå sig ned. Sittandes vid bordet slits överdelen av kartongen av och där ligger en slicad pizza med bacon, salami, lök eller en brottarportion med kebab och sås.

Good times.

Stop it! You're making me hungry!
2007-11-15, 08:17
Medlem
jeppstahs avatar
Pepperoni Lovers på Pizza Hut...
2007-11-16, 03:17
Medlem
petorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortal Sin
Finns det något härligare än att gå 10 meter tvärs över gatan göra tummen upp till kulturberikaren bakom disken slå sig ner med en Slitz.

10 minuter senare: färdigt kompis!
Lämna fram en tummad 50 kronorssedel.

Med lätta steg traska hemåt de 10 metrarna som försvåras av pakets ljuvliga doft, slita upp dörren klampa in med skor slå sig ned. Sittandes vid bordet slits överdelen av kartongen av och där ligger en slicad pizza med bacon, salami, lök eller en brottarportion med kebab och sås.

Good times.

Haha, fin beskrivning känner igen mig. På min pizzeria säger de iof maestro till mig, vlket jag tycker är lite roligt.

"Varsegod, maestro, en Buzola bara till dig"

ler alltid lite inombords när jag tänker på den linen.
2007-11-16, 03:39
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petoria
Haha, fin beskrivning känner igen mig. På min pizzeria säger de iof maestro till mig, vlket jag tycker är lite roligt.

"Varsegod, maestro, en Buzola bara till dig"

ler alltid lite inombords när jag tänker på den linen.

Jag hade också ett sånt där stammishak ett par meter från dörren, men nu har dom bytt ägare och han är snål så nu är det bojkotta som gäller.
2007-11-16, 03:50
Medlem
Schwenkes avatar
Kyckling, Banan, Ananas och Curry
Kebabpizza
Inbakad med Köttfärs, Rödlök och Ananas
2007-11-16, 09:18
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Kräftor med dill på pizzan blir förbannat gott. Hemlagad givetvis. Annars äter jag nästan enbart Bussola med bearnaisesås.
2007-11-16, 16:50
Medlem
rullknufss avatar
anyone up for calskrove? http://www.norran.se/sektion_c.php?id=714282&avdelning_1=114&avdelning_ 2=0

OnT: favoritpizzan är Pizza efes hos den lokala pizzakrängaren, kebabpizza med pommes o sånt på
2007-11-18, 05:34
Avslutad
Fyfan vilken hemsk tråd när man är hungrig, varit sugen på pizza hela natten med Hade inte bangat på 2 vesuvio nu hemkörda med vit,löksås att doppa kanterna i när jag käkat upp allt annat Iskall cola på det med!!
2007-11-18, 05:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ichisebe
Fyfan vilken hemsk tråd när man är hungrig, varit sugen på pizza hela natten med Hade inte bangat på 2 vesuvio nu hemkörda med vit,löksås att doppa kanterna i när jag käkat upp allt annat Iskall cola på det med!!

Vad väntar du på? Ring och beställ
2007-11-18, 06:33
Medlem
Bästa pizzan jag har ätit någonsin är Kebabpizzan på Pizzeria Montreal i Säffle.

Vanlig tunn botten med tomatsås och ost in i ugnen. Efter pizzabotten har varit i ugnen åker långa remsor av kebab(den ihoppressade sorten) på tillsammans med färsk salld, tomat, gurka, lök och hemgjord kebabsås. Såsen är relativt stark men ber man om att få den starkare så pytsar de på cayennepeppar.
2007-11-18, 06:47
Medlem
Dr.Js avatar
Pizza med räkor och champinjoner, extra tomatsås och lite ost. Och gärna att dom kör den lite längre i ugnen, då blir den helt perfekt.
2007-11-18, 09:25
Medlem
SwedishPlayboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.J
Pizza med räkor och champinjoner, extra tomatsås och lite ost. Och gärna att dom kör den lite längre i ugnen, då blir den helt perfekt.

Detta är en Pizza, dessutom god... Bojkotta allt "Kebab Trams" sånt har inget med Italiensk mat att göra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in