2007-08-02, 23:55
Medlem
Rakiis avatar
Föredrar mina stabila favoriter och byter sällan pizzasmak, eller bryter mina vanor för den delen heller. Hamnar alltid oavsett på en margerita då jag gillar enkelheten men ändå en bra smak om man är småhungrig eller oxfilépizza samt kebab då jag är hungrigare. Kött med god sås fungerar bäst på pizza även om jag testat den varianten på flertalet olika sätt.
2007-08-03, 01:50
Bannlyst
Den godaste pizzan ska innehålla mozzarellaost och gärna ha tunna tomatskivor och basilikablad. När jag gjort pizza själv har jag haft soltorkade tomater på, ibland lök. Det ska inte vara kött på mina pizzor.
2007-08-03, 01:53
Medlem
Domedagens avatar
azteka.. med tabasco. vitlok.. lok. oxfile svamp. och standard prylarna

dessutom chilli tomat sas...

calzone e kul ibland..

annars sa en vanlig standard akta italiensk marghareita eller vesuvio knacker allt..

kan ej inkopas hos lokala turk pizzan.. maste va akta italiensk med farska ingredienser.. typ som pizzerian pa atlasgatan...sthlm
2007-08-03, 09:55
Medlem
dark vaders avatar
Ja det är väl en kebabpizza med pommes frites, färska tomater, champinjoner, gärna paprika och med vitlök eller bearnaise-sås beroende på stunden. När jag var lite käkade jag alltid pizzor som egentligen inte var goda, hade räkor och salami på oftast, sen blev jag äldre och fick beställa de dyrare pizzorna och där är jag nu!
2007-08-07, 21:17
Medlem
Liten_smurfs avatar
Har en ny favorit. Mexicana.
Köttfärs, rödlök, vitlök, tacosås, svamp.
Min hemmagjorda variant går inte heller av för hackor.
2007-08-07, 21:23
Medlem
pistons avatar
Peppes!!

Den absolut godaste pizzan jag någonsin ätit New orleans/moby dick på Peppes pizza .
Det är som ni säkert förstod hälften av varje , jag har inte riktigt kommit på vilken ände man ska börja för en att få en fullkomlig upplevelse.
Synd bara för er som bor i söder eller ost att ni har så långt till Peppes ,det ligger nämligen i norge .......
2007-08-07, 21:36
Medlem
Wittgensteins avatar
Jag är en sådan där trist typ som gillar en hawaii med extra lite ost.

Citat:
Ursprungligen postat av piston
Den absolut godaste pizzan jag någonsin ätit New orleans/moby dick på Peppes pizza .
Det är som ni säkert förstod hälften av varje , jag har inte riktigt kommit på vilken ände man ska börja för en att få en fullkomlig upplevelse.
Synd bara för er som bor i söder eller ost att ni har så långt till Peppes ,det ligger nämligen i norge .......

Runt hundraåttio bagare för en medium...
2007-08-07, 21:41
Medlem
pistons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Jag är en sådan där trist typ som gillar en hawaii med extra lite ost.

Runt hundraåttio bagare för en medium...

Faktiskt lite mer ändå . Plus en öl för minst 80 spänn.
Värt varenda krona!!
2007-08-08, 02:30
Medlem
Da3DaLuZs avatar
Maxicana, tomat ost, köttfärs, peperoni, cayenne, och en släng med kebabsås också, nedsköljes alltid med den gudomliga drycken Pepsi.
2007-08-08, 10:42
Bannlyst
fyra ostar (aka quatra fomiango?) är fan inte dum, inte så mycket grejer på (man kan ju lägga till t,ex färsk tomat eller nått) , men fan vad god. Pizzaost,mozarella,gorognala,ädelost (vissa har färskost me vitlök istllet för ädelosten. Kalloribomb!
2007-08-10, 18:30
Medlem
Ruvils avatar
Min favoritpizza måste nog vara en "New mexico" (pan pizza) från Pizza snabb i stockholmsområdet.
2007-08-10, 19:10
Medlem
danjäls avatar
All pizza med extra ost är en favoritpizza.
Fan, smält ost är gudarnas nektar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in