• 4
  • 5
2013-10-05, 13:45
Bannlyst
Han har sitt på det torra. Någon sorts post har han redan säkrad. Reinfeldt hade ALDRIG ökat massinvandringen till dessa nivåer om han inte på förväg vore säker att det skulle gå bra för honom oavsett konsekvenserna av den politiken.

Frågan är vad han är för en gök. Han verkar gilla skräplitteratur som Camilla Läckbergs deckare men det säger ingenting om vad han har för intressen och kriminalare är han ingen. Han är en täby-typ som tycker om de bebyggda delarna av innerskärgården men intresse för naturen är det inte frågan om. Europas utveckling, den skiter han i. Intresserad av den kan vi bara säga att Carl Bildt är.

Oklart är det vad det blir. Jag tror inte att han bara super ned sig och försvinner, även om det vore ett skönt slut.
Citera
2013-10-05, 15:20
Medlem
KarlDenSistaGustafs avatar
Imam Reinfeldt fortsätter med att jobba hårt med sin stora hjärtefråga massinvandring och islamiseringen av Europa. Från Bryssel, New York, eller dylikt.

Vid avgången kommer ett långt tal där Imamen med sin klassiska SD-psykotiska blick talar om SD. Huvudtemat blir "det är bra att SD hålls utanför iallafall..."
Senast redigerad av KarlDenSistaGustaf 2013-10-05 kl. 15:25.
Citera
2014-10-10, 18:20
Medlem
Blanzeflors avatar
Jag väntar på en reaktion från svenska folket, på reinfeldts svek.
Citera
2014-10-11, 12:59
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Landsförrädaren har uttrycket att han skall skriva en bok:

"Det är roligt och jag har en förmåga att uttrycka mig", säger den flyktande uslingen.

Roligt? Definitivt inte, beklämmande. Han har redan skrivit en förvirrad bok för mycket, *Det sovande folket*, hatboken mot svenska folket. Som han sedan gjorde allt för att tona ned, och få bort från öppen tillgång.

Han kan ge ut en bok till, en tunn sådan, två sidor, inte mer.

Sida 1 - "Förlåt mig, jag visste inte bättre"
Sida 2 - Jag är numera *Den sovande hybriden*

Finito.
Citera
2014-10-12, 22:40
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gottefar
Du får ursäkta mig om jag har blundat för några problem hans politik har orsakat, men vilka är dessa

Faktiskt en smula underhållande när gåtans lösning presenteras redan i problembeskrivningen.
Citera
2014-10-18, 07:46
Medlem
Han kanske får vara en del av den röda regeringen. Sverigehatande politiker måste ju hålla ihop.
Citera
2014-10-19, 20:44
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Eftersom det spekuleras vilt här får jag bidra med att han kanske hamnar i Moskva som den svenska motsvarigheten till Kim Philby. Han skriver en bok Hur jag avrustad det svensk försvaret. Inleder boken med -"Jag lurade alla ingen trodde att en moderat kunde gör det". Och -"jag har fyllt upp Sverige med värdelös invandring så de inte har råd med försvaret"!

Sedan flytta han till Sotji där det är behagligt klimat och lever resten av sitt liv med en ryska.
Citera
2014-10-19, 22:11
Medlem
F d partiledare brukar vara välsedda och aktade efter sin avgång. De bjuds in till lokala föreningar och brukar sitta längst fram när partierna har sina kongresser eller motsvarande.

Jag undrar om Reinfeldt kommer att vara så välkommen i lokalföreningarna. Knappast i Växjö i alla fall.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in