Citat:
Jo du förstår, att han (Reinfeldt) har sitt hjärta någon annastans än hos det svenska folket. Det har han visat tydligt på många sätt. Jag anser att det är likvärdigt med mo....ja i alla fall anstiftan till mord.Du får ursäkta mig om jag har blundat för några problem hans politik har orsakat, men vilka är dessa problem?
På vilket sätt ställs människorna mot varandra? Det enda sättet jag kan se är att unga, obildade och frustrerade sverigedemokrater avskyr invandrare och ställer sig mot folk som faktiskt inte har några problem med invandrare.
Påståendet att Reinfeldt skulle vilja utplåna svenskar var väldigt ignorant. Varför skulle han vilja det? Vad skulle han vinna på det? Vill han detta så kan jag ju säga att det inte går speciellt bra för honom. Det hemska i helheten av hans politik ser jag inte riktigt heller.
Att kaffe kan vara nyttigt ifrågasatte jag inte, jag ifrågasatte bara vägen från plantagen till affären.
På vilket sätt ställs människorna mot varandra? Det enda sättet jag kan se är att unga, obildade och frustrerade sverigedemokrater avskyr invandrare och ställer sig mot folk som faktiskt inte har några problem med invandrare.
Påståendet att Reinfeldt skulle vilja utplåna svenskar var väldigt ignorant. Varför skulle han vilja det? Vad skulle han vinna på det? Vill han detta så kan jag ju säga att det inte går speciellt bra för honom. Det hemska i helheten av hans politik ser jag inte riktigt heller.
Att kaffe kan vara nyttigt ifrågasatte jag inte, jag ifrågasatte bara vägen från plantagen till affären.
Jag kan inte tolka hans politik på annat sätt än att han vill utplåna det som är s k svenskt. Han ser folk som boskap utan historia. Och han förminskar människor till att bli ekonomiska robotar, utan historia eller kultur.
Nu vill jag inte säga att allt s k svenskt är bra. Men det är väldigt ignorant av Reinfeldt att frånta den inhemska befolkningen sin historia och framtid, som han försöker göra. Att vara politiker är att rycka i trådar, så att det händer saker i ett samhälle. Reinfeldt rycker i fel trådar enl mig, och kaffet som då produceras blir beskt och fullt med garvsyra, om han får råda.