Citat:
Ursprungligen postat av
420istheonlyhope
På sätt och vis är mord accepterat om det begås av vissa stater. I krig dödar man hur många människor som helst. Det är tydligen helt okey om morden begås i stor skala av stater/länder. Misshandel och stöld är också accepterat om det begås utav de som styr. Man suger ut resurser från vissa länder, helt klart legal stöld i stor skala.
Ang homofili så tycker jag personligen att man inte ska förspråka denna defekt men samtidigt inte heller straffa dom. Tycker dom kan få hålla på bäst fan dom vill bara dom håller det för sig själva och inte sprider massa propaganda eller annat skitsnack som att försöka normalisera det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Islampeace
Du är en individ av rang. Sakligt inlägg. All heder till diG!
Om du tycker det här inlägget är sakligt så vill jag tillägga vart du kommer från:
Det är bevisat att vi härstammar från apsläktet, och inom detta släktet har vi ärvt våra gener.
Det däringa med revben och trolleri och varde ljus...så gick det inte till.
Hursom, fortsättning på det sakliga inlägget:
Inom apsläktet förekommer mord inom den egna arten och homosexualitet.
Men det är inte lustmord, utan vid konkurrens med andra stammar.
Är fighten jämn sker inga eller få mord. Är fajten ojämn förekommer mord.
Så de gener vi bär med oss är programmerade att döda om rätt förutsättningar finns och vi kan förvänta oss att komma undan med det.
Vad det gäller homosexualitet så följer den en viss procentsats som tycks förekomma överallt i naturen.
Så gällande mord & homosexualitet handlar det enbart om gener, dvs. arv.
Jag tänker inte ge mig in i vare sig moraliska eller teologiska svar med dig, för inget av detta ger svar.
Vetenskap ger dig dock svar.
Detta blir mitt enda inlägg, jag tycker du som person begränsar dig i att finna svar inom tveksamma områden, där det mesta visat sig uppdiktat på farsartad nivå, istället för att ta dig till vad hårt arbete kommit fram till.
Tack MPIT