Citat:
Ursprungligen postat av
markusruhl
Jag funderar på att dra till sjukhuset nu, för doktorerna/sjuksköterskorna har väl tystnadsplikt så jag kan berätta för dom exakt vad som hänt utan att ens säga mitt namn, dom blir tvungna att hjälpa mig och dom ringer inte polisen eller något sånt va?
för jag drar dit och säger att jag överdoserat tjack tror jag och att mitt hjärta slår hårt och snabbt och ojämnt så får dom kolla på det.
jag har ju ingenting att förlora på det?
Nej men du har ingenting att förlora på att käka någonting, dricka en kopp té och lägga dig i soffan för att lugna din kropp & ditt sinne.
Som folk tidigare har konstaterat är det inte livsfarligt att ditt hjärta slår snabbt och hårdare än vanligt, det borde snarare förväntas. Det kan dock kännas allvarligt för någon som inte är van förstår jag, men du borde snarare bara utvärdera vad du gjort och inte göra samma misstag nästa (om det nu blir en nästa) gång du ska ta amfetamin.
Kolla gärna upp magnesium & resorb. Jag rekommenderar dig att ta dessa två tillskott ett par timmar innan intag av tjack. Det gör ruset i sig mycket mer njutbart, fast det hjälper inte direkt mot hjärtat...