Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-08-07, 00:29
  #25
Medlem
hej igen, nu är det ganska precis 48 timmar sen jag svalde det och pulsen är nu helt normal men hjärtat slår fortfarande väldigt hårda, tunga slag och slår lite ojämnt. jag har fortfarande den här tryckande känslan över bröstkorgen men den har minskat lite iallafall.

de jag undrar är om jag kan vara 100% säker på att ingenting kommer hända och jag inte fått några men.
Citera
2013-08-07, 01:14
  #26
Medlem
woodie88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markusruhl
hej igen, nu är det ganska precis 48 timmar sen jag svalde det och pulsen är nu helt normal men hjärtat slår fortfarande väldigt hårda, tunga slag och slår lite ojämnt. jag har fortfarande den här tryckande känslan över bröstkorgen men den har minskat lite iallafall.

de jag undrar är om jag kan vara 100% säker på att ingenting kommer hända och jag inte fått några men.

100% kan du ju aldrig vara. Är du orolig så tycker jag att du ska boka en tid på närmaste vårdcentral. Säg att du var väldigt full och inte tänkte på konsekvenserna bara. En vän till mig gjorde så efter att ha tagit en stor dos MDMA, då han i några dagar efteråt hade domningar och orytmiska hjärtslag. Alla blodvärden etcetera var bra så något fel var det inte. Detta gjorde dock så att han kunde släppa oron och det konstanta reflekterande över hans välmående.
Citera
2013-08-08, 14:44
  #27
Medlem
gorgons avatar
Du verkar vara stressad och orolig över situationen vilket höjer både puls och blodtrycket vilket leder till hårda hjärtslag, bästa motmedlet är att varva ned och tänka positivt! Men är du genuint orolig är sjukvården ett alternativ för att rensa orosmolnen, blir ekg och blodprov om du går till akuten.
Citera
2013-08-09, 02:55
  #28
Medlem
ambigues avatar
Grejen med tjack är ju att man kan få sån jävla AT, och om du nu tog mycket kan det ta kroppen lång tid att återhämta sig.
Jag hade fet ångest och panikkänslor lång tid efter att jag hade tagit sista linan en gång, men det enda och bästa man kan göra är att försöka sova och få i sig nåt. Lättare sagt än gjort. Benso är att rekommendera för att kunna komma ner i varv igen.
Citera
2014-07-30, 11:13
  #29
Medlem
Dreamwings avatar
Lånar tråden lite: Fick in en ny batch amfetamin igår som var gulkletigt i konsistensen.

Har inte brukar på flera månader, men ögonmåttade ungefär en lika stor som som jag brukar ta och svalde med lite papper. Efter några minuter bara så vände sig mage ut och in och jag kastadspydde en gång.
Sen hade jag ett intensivt rus, svettades massor, åt inget, drack inget osv. Mådde sen illa hela resten av dagen, svettades oändligt och hade en tung ångest. Kanske även lite smått förvirrad, hade svårt att hålla samtal osv.

Låter ovanstående som att jag överdoserade eller kan det vara något skumt utblandat i tjacket jag fick?
Citera
2014-07-30, 14:58
  #30
Medlem
Ils avatar
Skaffa en våg och ta reda på dosering innan ni ska försöka er på droger.
Citera
2014-07-30, 15:23
  #31
Medlem
Dreamwings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il
Skaffa en våg och ta reda på dosering innan ni ska försöka er på droger.

Håller helt med dig, men det är ju ändå så svårt att veta hur potent det man får hem är. Alltid olika jävla batchar.

Men har ni några tips om det kan ha varit något konstigt bindmedel i affet eftersom jag kräktes direkt efter att jag svalt bomben ?
Citera
2015-06-11, 20:18
  #32
Medlem
nonameds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamwing
Håller helt med dig, men det är ju ändå så svårt att veta hur potent det man får hem är. Alltid olika jävla batchar.

Men har ni några tips om det kan ha varit något konstigt bindmedel i affet eftersom jag kräktes direkt efter att jag svalt bomben ?
Man vet ju aldrig vad som pulver det kan blandas ut med.
Citera
2015-06-11, 20:42
  #33
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamwing
Håller helt med dig, men det är ju ändå så svårt att veta hur potent det man får hem är. Alltid olika jävla batchar.

Men har ni några tips om det kan ha varit något konstigt bindmedel i affet eftersom jag kräktes direkt efter att jag svalt bomben ?

Amfetamin som är gul/orange-aktigt samt har en konsistens som inte är pulvrig, brukar oftast vara mycket rent. När Amfetamin tillverkas, så är den mest rena sorten en olja, som är gul/orange i färgen. Dock är pulver lättare att transportera, förvara och sälja, än oljan, så det låter helt enkelt som du fått mycket potenta saker, och har tagit lite för mycket av det.

Detta brukar man rekommendera att torka innan man tar det, då vissa ämnen är mycket farliga att intaga, t.ex. att det fräter sönder/gör större skada än vanligt pulver, på t.ex. näsan, magen etc.

Det du beskriver efteråt, och under, verkar som ett någorlunda normalt Amfetamin-rus samt avtändning, även om jag själv aldrig fått erfara något sådant, på ett 20-tal olika varianter jag provat.

Citat:
Ursprungligen postat av nonamed
Man vet ju aldrig vad som pulver det kan blandas ut med.

Oftast brukar det blandas ut med icke-aktiva ämnen, som t.ex. socker eller liknande. När detta är i en mer flytande form, brukar det dock ej vara utbankat med något alls, utan mycket potent.
__________________
Senast redigerad av The fox 2015-06-11 kl. 20:45.
Citera
2018-12-08, 07:19
  #34
Medlem
Gammal tråd men drar upp den ändå.
Dragit i mig 5g HQ (75% renhet uppmätt) på ca 36 h.
Senaste hade jag nån sjuk idé om att dra på ordentligt. Så löste nånstans mellan 1.4-1.8g i en 5 meters pump. Hitta fint svar, slog det snabbt. Inga konstigheter. Bara lite illamående/trötthet i nån minut som när det slår hårt.
Grejen är den att det känns som hjärtat slår helt som det vill från och till. Nu fick jag iofs i mig ett gram av riktigt bra ladd igår också, inte haft bättre sedan jag var i colombia, så kanske det som spökar?
Så har dragit i mig stav efter stav av xanor senaste timmarna. Inte är jag nå lugnare.
Uppe i 24mg xanor nu, å känns som sockerpiller. Brukar bli seg av bara en stav å aldrig mer än två.

Vadfan kan jag göra mer? Borde jag kanske ändå ta lite oxy å lugna ner mig med? Allt utom lyrica går bra.

Tacksam för snabba svar.

P.S Ja, Det gick lite över styr, är medveten om det så eventuella pikar kommer flyga rakt över huvudet på mig Men misstänker laddet som fått hjärtat spöka lite.
Citera
2018-12-11, 22:23
  #35
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knuggarn
Gammal tråd men drar upp den ändå.
Dragit i mig 5g HQ (75% renhet uppmätt) på ca 36 h.
Senaste hade jag nån sjuk idé om att dra på ordentligt. Så löste nånstans mellan 1.4-1.8g i en 5 meters pump. Hitta fint svar, slog det snabbt. Inga konstigheter. Bara lite illamående/trötthet i nån minut som när det slår hårt.
Grejen är den att det känns som hjärtat slår helt som det vill från och till. Nu fick jag iofs i mig ett gram av riktigt bra ladd igår också, inte haft bättre sedan jag var i colombia, så kanske det som spökar?
Så har dragit i mig stav efter stav av xanor senaste timmarna. Inte är jag nå lugnare.
Uppe i 24mg xanor nu, å känns som sockerpiller. Brukar bli seg av bara en stav å aldrig mer än två.

Vadfan kan jag göra mer? Borde jag kanske ändå ta lite oxy å lugna ner mig med? Allt utom lyrica går bra.

Tacksam för snabba svar.

P.S Ja, Det gick lite över styr, är medveten om det så eventuella pikar kommer flyga rakt över huvudet på mig Men misstänker laddet som fått hjärtat spöka lite.


Är du dum i huvudet eller? Har du dragit i dig 24mg benso och undrar om du ska ta opiater på det?

NEJ.
Citera
2019-01-17, 05:30
  #36
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knuggarn
Gammal tråd men drar upp den ändå.
Dragit i mig 5g HQ (75% renhet uppmätt) på ca 36 h.
Senaste hade jag nån sjuk idé om att dra på ordentligt. Så löste nånstans mellan 1.4-1.8g i en 5 meters pump. Hitta fint svar, slog det snabbt. Inga konstigheter. Bara lite illamående/trötthet i nån minut som när det slår hårt.
Grejen är den att det känns som hjärtat slår helt som det vill från och till. Nu fick jag iofs i mig ett gram av riktigt bra ladd igår också, inte haft bättre sedan jag var i colombia, så kanske det som spökar?
Så har dragit i mig stav efter stav av xanor senaste timmarna. Inte är jag nå lugnare.
Uppe i 24mg xanor nu, å känns som sockerpiller. Brukar bli seg av bara en stav å aldrig mer än två.

Vadfan kan jag göra mer? Borde jag kanske ändå ta lite oxy å lugna ner mig med? Allt utom lyrica går bra.

Tacksam för snabba svar.

P.S Ja, Det gick lite över styr, är medveten om det så eventuella pikar kommer flyga rakt över huvudet på mig Men misstänker laddet som fått hjärtat spöka lite.

Du leker med din egen död. Bara för du inte känner något av benson betyder det inte att den ej är fullt aktiv i kroppen. Blandar du in opiater i det är du ute på fett tunn is mannen. Du kan mycket väl somna och sedan kort och gott dö i sömnen.
__________________
Senast redigerad av Presentpapper 2019-01-17 kl. 05:33.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback