• 1
  • 2
2013-08-05, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skadat gods
Nej, sånt håller inte datorverkstäder på med, de lagar datorer. Be dem rädda dina filer, det kan kanske göras om den inte är helt död (bäst är att du inte labbar mer med den på egen hand förstås). Ta med en USB-hårddisk eller nåt som dem kan lägga över det till. Glöm inte att fråga vad det kostar innan, kanske inget, man vet aldrig.

Låt nu datorn vara tills du lämnar på garanti-reparation.
. Har Inget viktigt på datorn så de spelar ingen roll. Spel i filmer kan man tanka ner igen, o jag har garanti på komplett så.
Citera
2013-08-05, 17:34
Medlem
Rör flaggan på sig eller har den fastnat?
Min höll på sådär att windows flaggan som kommer upp hängde sig men man kunde starta kanske 1 av 20-30 startförsök.
2 av mina 4 ram minnen va defekta, bytte ut och vips inga problem.
Felsökte genom att testa 1 ram minne i taget o se vilka ram minnen som datorn startade med.

mvh alex
Citera
2013-08-05, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pumpaberra
Rör flaggan på sig eller har den fastnat?
Min höll på sådär att windows flaggan som kommer upp hängde sig men man kunde starta kanske 1 av 20-30 startförsök.
2 av mina 4 ram minnen va defekta, bytte ut och vips inga problem.
Felsökte genom att testa 1 ram minne i taget o se vilka ram minnen som datorn startade med.

mvh alex
det är hårddisken som klyddar. För nu så kommer inte ens windows texten eller loggan upp. Kan lägga upp en bild strax o visa vad som kommer upp.
Citera
2013-08-05, 18:07
Medlem
TorrentLovers avatar
Troligast är defekta minnen eller någon korrupt fil på disken.
Citera
2013-08-05, 18:09
Medlem
http://www.ladda-upp.se/bilder/nefxbrmgtppba så här kommer de upp nu när ja startar den...
Citera
2013-08-05, 18:15
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f1f2f3f4
så här kommer de upp nu när ja startar den...
http://www.youtube.com/watch?v=k-6MMCHrvRo
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in