Har alltid haft något otroligt smala armar, de är så smala så att andra folk märker det.
Är också smått underviktig, men det är endast med ett par kilon.
Mina ben är väl av vad som anses "normalt".
Är ju inte så roligt med att de är himla smala (armarna).
Och oavsett om jag äter mycket onyttigt eller annat, jag ökar inte i vikt.
Testade någonting som skulle öka min vikt också, den steg i 1-2månader sen sjönk den igen.
Och den skiten kostade en stor del av vad jag får in(pengar).
Och jag undrar, hur ska jag lösa det här.
är det bara att börja lyfta eller?
Har alltid haft något otroligt smala armar, de är så smala så att andra folk märker det.
Är också smått underviktig, men det är endast med ett par kilon.
Mina ben är väl av vad som anses "normalt".
Är ju inte så roligt med att de är himla smala (armarna).
Och oavsett om jag äter mycket onyttigt eller annat, jag ökar inte i vikt.
Testade någonting som skulle öka min vikt också, den steg i 1-2månader sen sjönk den igen.
Och den skiten kostade en stor del av vad jag får in(pengar).
Och jag undrar, hur ska jag lösa det här.
är det bara att börja lyfta eller?
ha en bra kväll, så hoppas jag på svar nudå.
Du svarade själv där ju men ibland vill man såklart få det man vet bekräftat. Jag har varit på över 100 kilo och på under 60. Det enda som hjälper med självbilden är att själv skapa en bättre bild av sig själv. Lycka till dig, det kommer gå bra! Fred.
bara fortsätta och pusha dig själv!! har en polare som likadant med dig haft svårt att gå upp även när han styrketränade som mest, han skaffa hjälp både kosthjälp o PT hjälp.. till slut fick han schema hur han skulle förhålla sig när han äter sover m.m. han har gått upp rätt mkt i vikt och från att se ut som en liten räka vara riktigt krallig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!