2013-08-03, 09:49
Medlem
Hej kära flashbackare!

Igår fick jag pulver av en bekant, han sa att det var 3-mmc vilket jag knappast tror på då jag har tagit 3-mmc mååååånga gånger och aldrig känt det ruset som jag fick igår.

Jag blev yr men på ett trevligt sätt. Eufori på hög nivå, vart inte alls speedad som jag annars brukar bli på 3-mmc. Däremot blev jag jävligt soft och slö, mådde så himla bra Flög fram längst vägarna och såg allt så klart. Det var så jäkla vackert. Men ruset höll inte i sig mer än 30-40 minuter.

Pupillerna var äckligt stora och ögonen var verkligen uppspärrade! Vilken idiot som helst hade fattat att jag var påtänd.

Kan det vara som han säger fast i starkare dos? Eller hade han lurat i mig nånting annat? Symptomen säger ju nåt helt annat.....
Senast redigerad av IJUSTLOLD 2013-08-03 kl. 09:52.
Citera
2013-08-03, 10:20
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Låter precis som 3-mmc om jag ska vara ärlig. Ruset kan skilja sig lite smått beroende på batch osv.
Citera
2013-08-03, 12:08
Medlem
doktorbabians avatar
Jag har provat 3-mmc och kände välmående. Folk som jag pratade med såg att jag hade tagit något. Hade uppspärrade ögon som en jävla yxmördare. Såg i inte klok ut. Drog en 0.8 ungefär.
Citera
2013-08-03, 12:38
Medlem
undervattenfisks avatar
Jag blev lugn och mådde bra medan den andre jag var med blev påtänd som ett hamster i ett hjul och började städa...

Andra gången vi tog det ihop, tvärtom..jag som blev fjuttad nå jävulskt och den andra lugn.

(samma batch)
Citera
2013-08-03, 14:12
Medlem
Oj... Nu får jag dra en skämspåse över huvudet!

Blandade såklart ihop namnen meph och 3-mmc Så meph är den drog som jag tagit förr och 3-mmc testades för första gången igår! Där kan vi iallafall snacka skillnad Fast nåt säger mig att meph har ett annat konstigt namn som påminner om "3-mmc"...
Citera
2013-08-03, 14:18
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IJUSTLOLD
Oj... Nu får jag dra en skämspåse över huvudet!

Blandade såklart ihop namnen meph och 3-mmc Så meph är den drog som jag tagit förr och 3-mmc testades för första gången igår! Där kan vi iallafall snacka skillnad Fast nåt säger mig att meph har ett annat konstigt namn som påminner om "3-mmc"...

Meph heter även 4-MMC, så ja, det är ganska likt 3-MMC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in