2013-08-01, 14:03
Medlem
Ekotemplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LubbeTjoffmopf
Är det ett kulhål på framrutan ungefär vid ratten?

Jo, ser ut som ett kulhål, föraren måste vara skadad.
Citera
2013-08-01, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FaderMovitz
Riktigt bra bild!

Intressant placering av skotthålet.
Tack, ja kulhålet ser "farligt" ut om jag ska uttrycka mig lite luddigt. Föraren bör ha träffats i bröstet om han satt "där han skulle".
Citera
2013-08-01, 14:06
Medlem
Mr.Kaczynskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ciz
Tack, ja kulhålet ser "farligt" ut om jag ska uttrycka mig lite luddigt. Föraren bör ha träffats i bröstet om han satt "där han skulle".

Hade föraren träffats i bröstet skulle han suttit kvar eller legat strax utanför.
Citera
2013-08-01, 14:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ciz
Han kan ju ha hukat sig ner över passagerarsättet samtidigt som han gasade och brände från platsen...
Citera
2013-08-01, 14:07
Medlem
Det är väl känt ATT mannen är skadad. Dock inte hur illa. Kan lagom OT tillägga att de representanter GT hade på plats såg ut att vara kanske 19 år gamla och betedde sig där efter. Föga förvånande
Citera
2013-08-01, 14:09
Medlem
Citat:
Han kan ju ha hukat sig ner över passagerarsättet samtidigt som han gasade och brände från platsen...
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Kaczynski
Hade föraren träffats i bröstet skulle han suttit kvar eller legat strax utanför.

Ja som sagt, om han suttit "där han skulle". Det är väl mer troligt att han suttit på ett helt annat vis och således inte blivit träffad i bröstet.
Citera
2013-08-01, 14:11
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Har GM och BO nån koppling till just Mölndal? Den stan är väl ganska välmående och inte särskilt berkad?
Citera
2013-08-01, 14:14
Medlem
TerrorSnusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Har GM och BO nån koppling till just Mölndal? Den stan är väl ganska välmående och inte särskilt berkad?

Bilen som kördes av GM är ju registrerad på Mölndals Industriprodukter AB. Så såvida den inte är stulen lär GM ha ett rätt fint jobb där iaf.
Citera
2013-08-01, 14:19
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Röd Merca, låter inte som en blatte.

Såg inte folk vad det var för en kuf? Var han skadad?
Med tanke på hur snabbt han körde så tror jag ingen hann se. Man blir rätt chockad när man ser en bil komma så snabbt i ett redan trångt område.

Citat:
Hela vägen från Mölndal till Guldheden med öppen dörr...?
Det är inte långt. Sättet han körde på så tog det max 10min till Guldheden skulle jag säga.
Citera
2013-08-01, 14:21
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:

Det är en hel del invandrare här. Speciellt i Bifrost och Åby. Sedan finns det även områden med nästan bara svenskar.
Citera
2013-08-01, 14:29
Medlem
TheShapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Det är en hel del invandrare här. Speciellt i Bifrost och Åby. Sedan finns det även områden med nästan bara svenskar.

Skulle snarare säga att det är lite WT-områden, men går inte på långa vägar att jämföras med Bergsjön/Backa och dess klientel. Mölndal i sig ser jag som rätt välmående.

OnT; misstänker att det är en typisk familjetragedi, där GM helt enkelt har spårat ur. För inte tror han att han kommer undan, om bilen nu inte är stulen?
Citera
2013-08-01, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheShape
Skulle snarare säga att det är lite WT-områden, men går inte på långa vägar att jämföras med Bergsjön/Backa och dess klientel. Mölndal i sig ser jag som rätt välmående.

OnT; misstänker att det är en typisk familjetragedi, där GM helt enkelt har spårat ur. För inte tror han att han kommer undan, om bilen nu inte är stulen?
Jag misstänker det samma. Möjligtvis kan det vara en son till bilägaren, alternativt kvinnan som haft bilen med sig och hennes sällskap som tagit den till flykten. Bilen var inte sliten och inte heller "kebabtuned".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in