Citat:
Ursprungligen postat av
DenLede
Erkänn, du vill att hon är tolv år gammal?
Där var du rolig va?
Citat:
Ursprungligen postat av
Bandolier
Vi människor är "programmerade" att fånga upp signaler. Evolutionen är beroende av sådant.
Könshåret har i uppgift att hålla genitalierna fräscha - men det kommunicerar också ut budskapet "jag är könsmogen" till betraktare av det andra könet.
Att raka bort det som skiljer en flicka och en kvinna åt skickar helt andra signaler: " jag är inte könsmogen" alternativt " jag är könsmogen men vill se ut som om jag inte är det".
Och det är lite tragiskt att det har blivit nästan norm bland unga män idag.. Jag tror att det handlar om osäkerhet.
Den programmeringen är ju lite utdaterad nu för tiden, signalerna skickas ju även i kroppsform och kroppsspråk.
Det hänger ju inte bara på könshåren, utan även brösten, rumpan och övriga kroppsdrag, även ansiktsdrag och personlighet.
Behöver man se könshåren för att se om en kvinna är könsmogen eller inte kanske man skulle tänka till en gång till, hur ser du skillnad på kvinna och dotter ute på stan om bara könshåren skulle ange vem som var könsmogen och inte?
Osäkerhet måhända, för vissa, preferenser för andra.
Jag gillar inte den kittlande känslan i näsan bland allt könshår när man slickar, och det är nåt jag tycker om att göra för min flickvän.