2013-08-02, 23:29
Medlem
Illzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Att inte runka och dessutom anse att de som gör det är lite suspekta - ja det anser jag vara mycket suspekt!
Trots att jag har ett väldigt rikt sexliv med min partner så har jag också ett sexliv med mig själv!

Rakade fittor kan givetvis sitta på en mogen kvinna - men det ett sådant kön förmedlar fångas endast upp av de som inte tänder på fertilitetssignaler.
Skrev aldrig att det kunde anses suspekt, även om det kunde misstolkas, var aldrig min mening.
Sexliv med sig själv har jag inget behov av, alltså runkar jag inte, sparar på krutet till flickvännen.
Förklara lite närmare med vad du menar med; "men det ett sådant kön förmedlar fångas endast upp av de som inte tänder på fertilitetssignaler"...
Vilka fertilitetssignaler skickar könshår?
Okej att det är vuxna kvinnor som har hår runt könet, vilket är attraktivt i sig, men det råkar komma i vägen och störa sexakten emellanåt.

Edit; tillägg
Senast redigerad av Illzi 2013-08-02 kl. 23:33.
Citera
2013-08-02, 23:37
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illzi
Mina preferenser är: Min flickvän 18 +
Dina preferenser? Troll?

Edit: Lite rättelser bara
Erkänn, du vill att hon är tolv år gammal?
Citera
2013-08-02, 23:41
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illzi

Förklara lite närmare med vad du menar med; "men det ett sådant kön förmedlar fångas endast upp av de som inte tänder på fertilitetssignaler"...
Vilka fertilitetssignaler skickar könshår?

Vi människor är "programmerade" att fånga upp signaler. Evolutionen är beroende av sådant.

Könshåret har i uppgift att hålla genitalierna fräscha - men det kommunicerar också ut budskapet "jag är könsmogen" till betraktare av det andra könet.

Att raka bort det som skiljer en flicka och en kvinna åt skickar helt andra signaler: " jag är inte könsmogen" alternativt " jag är könsmogen men vill se ut som om jag inte är det".

Och det är lite tragiskt att det har blivit nästan norm bland unga män idag.. Jag tror att det handlar om osäkerhet.
Citera
2013-08-02, 23:41
Medlem
fjiskens avatar
Beror på, är åkern plogad och sådden på gång upp är det okej, värre är det om den brasilianska regnskogen återhämtat sig helt.
Citera
2013-08-02, 23:53
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Vi människor är "programmerade" att fånga upp signaler. Evolutionen är beroende av sådant.

Könshåret har i uppgift att hålla genitalierna fräscha - men det kommunicerar också ut budskapet "jag är könsmogen" till betraktare av det andra könet.

Att raka bort det som skiljer en flicka och en kvinna åt skickar helt andra signaler: " jag är inte könsmogen" alternativt " jag är könsmogen men vill se ut som om jag inte är det".

Och det är lite tragiskt att det har blivit nästan norm bland unga män idag.. Jag tror att det handlar om osäkerhet.
Håller med dig åter igen.
Citera
2013-08-02, 23:59
Medlem
Illzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Erkänn, du vill att hon är tolv år gammal?

Där var du rolig va?
Citat:

Den programmeringen är ju lite utdaterad nu för tiden, signalerna skickas ju även i kroppsform och kroppsspråk.
Det hänger ju inte bara på könshåren, utan även brösten, rumpan och övriga kroppsdrag, även ansiktsdrag och personlighet.

Behöver man se könshåren för att se om en kvinna är könsmogen eller inte kanske man skulle tänka till en gång till, hur ser du skillnad på kvinna och dotter ute på stan om bara könshåren skulle ange vem som var könsmogen och inte?

Osäkerhet måhända, för vissa, preferenser för andra.
Jag gillar inte den kittlande känslan i näsan bland allt könshår när man slickar, och det är nåt jag tycker om att göra för min flickvän.
Citera
2013-08-03, 00:08
Medlem
DenLedes avatar
[quote=dannywtf|
Det känns ganska löjligt att kalla något för pedofilmode bara för att barn ser ut så. Man behöver väl inte tända på småtjejer bara för att man föredrar ett rakat kön på sin partner. Många upplever det fräschare utan hår, så låt dem köra på sitt race utan att ni ska bry er om det.[/QUOTE]
Varför tänder du på det då?
Barnfittan?
Citera
2013-08-03, 06:30
Medlem
Det 'är sexigt men inget hör på läpparna...
Citera
2013-08-03, 11:06
Medlem
Det är rätt hett med hår så länge det inte är för mycket
Citera
2013-08-03, 11:12
Medlem
fimbuls avatar
Den som inte ser skillnad på en barnfitta och en mogen fitta utan hår kanske inte är riktigt mogen för sex än.
Citera
2013-08-03, 11:19
Medlem
ElSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat.

Det varierar lika mycket som det finns tillgängliga partners. För en one-nighter måste det vara helt ointressant, men om det utvecklas, kommer ni nog snart fram till om det skall vara det ena eller det andra.

Och vad tycker du själv? Både om din och om killars rakning/ansning/urskog? Spelar lika mycket roll, blir han slak, var han nog lite för full helt enkelt.
Citera
2013-08-03, 11:37
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Varför tänder du på det då?
Barnfittan?

Jag kan skriva samma sak igen om jag var otydlig:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera