Det beror på hur mycket hår det är tex är det ur skogen nr 1 så ja då är det avtändande..
Annars bryr jag mig inte direkt om det rakat,stubb eller lite hår..
I lördags stötte jag på killen jag har on off träffat i några månader. En sak ledde till det andra och jag följde med honom. Jag brukar annars raka fittan men jag tänkte inte att jag behövde det och jag visste ju inte att jag skulle ha sex. Han verkade inte ha nåt emot det utan han var tänd men jag tror han var lite full. Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat. Om jag skulle glömma att raka och jag träffade en kille tror ni han skulle bli slak eller nåt eller säga något?
Om det inte är Amazonas djungel så är det inte avtändanfe nej.
I lördags stötte jag på killen jag har on off träffat i några månader. En sak ledde till det andra och jag följde med honom. Jag brukar annars raka fittan men jag tänkte inte att jag behövde det och jag visste ju inte att jag skulle ha sex. Han verkade inte ha nåt emot det utan han var tänd men jag tror han var lite full. Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat. Om jag skulle glömma att raka och jag träffade en kille tror ni han skulle bli slak eller nåt eller säga något?
Alla killar gillar inte rakat. Jag gör det inte - det ser barnsligt och sterilt ut tycker jag. Välansat om jag får välja. Inte enormt vildvuxet.
Känns lite uttjatat. Naturligtvis finns de dem som gillar håriga fittor, de som inte gillar, och de som inte bryr sig. Själv tillhör jag den sistnämnda kategorin, eller möjligtvis den förstnämnda. Det är nog relativt få som har en stark aversion mot fittbehåring, och personligen tycker jag det tyder på allmän fljunhårighet och milda pedofiltendenser. Får även lite associationer till folk som är petiga med maten och måste skära bort kanterna bröd, bara köper mild smaklös hushållsost och knappt vågar prova något annat än spagetti och köttfärsås. Bjuds det på hårig fitta och så länge kvinnan i fråga är fräsch mellan benen så tycker jag dessutom det hör till vanligt hyfs att avstå från att pådyvla denna sina personliga fittfrisyrspreferenser.
Senast redigerad av silberstein 2013-07-31 kl. 22:51.