2013-07-31, 22:30
Medlem
AllaBarnensFars avatar
Jag bryr mig inte, det är ju hålet som är det sköna, vem bryr sig om vad som finns runtom?
Citera
2013-07-31, 22:32
Medlem
Koprofilias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clkxx
utgår från att du har silikonbröst och gör mycket ljud i sängen för det gillar killar också, samt tar den i tvåan
"

har/gör inte alla tjejer så?

nä jag tror ingen kille bryr sig görmycket vid första ligget, snarare så e de ett bevis på att du inte hade tänkt ligga runt och att han e speciell
Citera
2013-07-31, 22:33
Medlem
Koprofilias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaBarnensFar
Jag bryr mig inte, det är ju hålet som är det sköna, vem bryr sig om vad som finns runtom?

du har fel de e inte hålet de e kanterna
Citera
2013-07-31, 22:35
Medlem
Truffs avatar
Det beror på hur mycket hår det är tex är det ur skogen nr 1 så ja då är det avtändande..
Annars bryr jag mig inte direkt om det rakat,stubb eller lite hår..
Citera
2013-07-31, 22:35
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
I lördags stötte jag på killen jag har on off träffat i några månader. En sak ledde till det andra och jag följde med honom. Jag brukar annars raka fittan men jag tänkte inte att jag behövde det och jag visste ju inte att jag skulle ha sex. Han verkade inte ha nåt emot det utan han var tänd men jag tror han var lite full. Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat. Om jag skulle glömma att raka och jag träffade en kille tror ni han skulle bli slak eller nåt eller säga något?
Om det inte är Amazonas djungel så är det inte avtändanfe nej.
Citera
2013-07-31, 22:37
Medlem
Nedomanskys avatar
Ansat hår alla dar i veckan..
Citera
2013-07-31, 22:38
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
I lördags stötte jag på killen jag har on off träffat i några månader. En sak ledde till det andra och jag följde med honom. Jag brukar annars raka fittan men jag tänkte inte att jag behövde det och jag visste ju inte att jag skulle ha sex. Han verkade inte ha nåt emot det utan han var tänd men jag tror han var lite full. Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat. Om jag skulle glömma att raka och jag träffade en kille tror ni han skulle bli slak eller nåt eller säga något?

Alla killar gillar inte rakat. Jag gör det inte - det ser barnsligt och sterilt ut tycker jag. Välansat om jag får välja. Inte enormt vildvuxet.
Citera
2013-07-31, 22:41
Medlem
Fyfan för hår där nere
Citera
2013-07-31, 22:46
Medlem
Awa92s avatar
Äsch, gillar man inte fitta är man väl homosexuell va?

Allt utom en urskog är acceptabelt enligt mig, gärna något mönster som visar att man bryr sig!

Mvh
Citera
2013-07-31, 22:48
Medlem
silbersteins avatar
Känns lite uttjatat. Naturligtvis finns de dem som gillar håriga fittor, de som inte gillar, och de som inte bryr sig. Själv tillhör jag den sistnämnda kategorin, eller möjligtvis den förstnämnda. Det är nog relativt få som har en stark aversion mot fittbehåring, och personligen tycker jag det tyder på allmän fljunhårighet och milda pedofiltendenser. Får även lite associationer till folk som är petiga med maten och måste skära bort kanterna bröd, bara köper mild smaklös hushållsost och knappt vågar prova något annat än spagetti och köttfärsås. Bjuds det på hårig fitta och så länge kvinnan i fråga är fräsch mellan benen så tycker jag dessutom det hör till vanligt hyfs att avstå från att pådyvla denna sina personliga fittfrisyrspreferenser.
Senast redigerad av silberstein 2013-07-31 kl. 22:51.
Citera
2013-07-31, 22:56
Medlem
Jag går helt klart mest igång på vildvuxet men omväxling förnöjer
Mest avtändande för mig är stubb eller utslag från rakningen.
Citera
2013-07-31, 22:57
Medlem
Inte alls avtändande, men man kanske höjer på ena ögonbrynet i nån millisekund.

En hårig fitta är som gröna chips. Man ser dom inte ofta, men man äter dem lik förbannat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in