2013-07-29, 23:40
Medlem
Är det nån som minns han? En jugoslav. Blev nyfiken vad det är för nån person efter att jag såg ett gammalt avsnitt.
Citera
2013-07-30, 06:58
Medlem
slemwalkers avatar
Han är från Sveriges rövhål nr ett. Där gick han under benämningen om jag inte minns fel Vite-Neno, det fanns nämligen en person till i samma åldersspann/umgängeskrets som även han hette Neno. För att skilja dem åt så blev det Vite-Neno och xxxx-Neno.
Om jag minns rätt så står xxxx för svarte, ganska logiskt men jag har ingen aning ifall svarte-Neno var svart.
Citera
2014-06-23, 16:13
Medlem
Han bor numera i Landskrona tillsammans med sin sambo och deras två söner. Inget märkvärdigt alls faktiskt. Den förr så rolige festprissen har precis som de flesta i hans ålder blivit astråkig och umgås gärna på torra parkvällar och dissar sina gamla singelpolare!
Citera
2014-06-23, 17:37
Moderator
Carlboms avatar
aaahh Baren! Älskade den dokusåpan när jag var yngre. Vill minnas att jag tänkte att den där Neno kommer nog fan bli alkoholist i framtiden. Hur har han det med drickandet idag? Har han skärpt sig? Han satt i såpan och drack whiskey vid frukostbordet kommer jag ihåg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in