2013-07-29, 17:18
Medlem
janssonkarls avatar
har bara haft problem med min mail sen outlook tog över, och nu har det då blivit hackat vet inte hur bara gick in på ipaden då stod det kan ej hämta epost användarnamnet eller lösenordet är fel och gick in på datorn likadant där.

sedan så skrev jag in mitt telefonnummer men tydligen hade jag inte kopplat det oturligt nog men då kunde man ju skriva in sitt namn och senaste adresserna man mailat men fick då tillbaka att det inte gick att återställa någon jävel som vet hur man kan göra?

har väldigt viktiga papper där och det är säkert en mail som är 10 år gammal och jag skulle verkligen vilja ha tillbaka den

MVH JK
Citera
2013-07-29, 17:28
Medlem
Se efter om du kan återställa lösenordet genom att svara på din "hemliga fråga" som jag antar att du skapade i samband med att du skapade e-postadressen.
Citera
2013-07-29, 17:29
Medlem
https://account.live.com/password/reset?mkt=sv
Citera
2013-07-29, 21:09
Medlem
janssonkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Se efter om du kan återställa lösenordet genom att svara på din "hemliga fråga" som jag antar att du skapade i samband med att du skapade e-postadressen.

Citat:
Ursprungligen postat av Bubbaaa
https://account.live.com/password/reset?mkt=sv

Jag vet, jag vet, har dock inte en aning om vad jag skrev in där, har försökt med dem mest tänkbara jag kan komma på men inte rätt ändå..
Citera
2013-07-29, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janssonkarl
Jag vet, jag vet, har dock inte en aning om vad jag skrev in där, har försökt med dem mest tänkbara jag kan komma på men inte rätt ändå..

Skriv till de. Skriv vilka mail du har från vem och varför vad du har skickat beställt och sparat. Inte bara en utan flera. Så mycket du kan om all innehåll.
Citera
2013-07-29, 21:43
Medlem
Om det har skickats spam från din mail så har dom tagit bort ditt acc. Du får göra en ny med samma namn så får du tillbaka den men alla gamla mail är borta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in